یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بروجرد لرزید - یافته

ساعت 5:39 دقیقه بامداد امروز زلزله‌ای به قدرت 4.1 ریشتر شهر فیروزآباد یکی از شهرهای الشترلرستان را لرزاند. این زلزله در طول جغرافیای 48.205 و عرض جغرافیایی 33.996 به وقوع پیوست.

پس از این زمین‌لرزه 11 پس‌لرزه شدید که 2 مورد از این زلزله‌ها بالای 3 ریشتر بود شهرستان فیروزآباد (بين الشتر و نورآباد) را لرزاند.

هفته گذشته نيز دو زلزله‌ به قدرت 3.1 و 3.7 ریشتر شهر فیروزآباد سلسله لرستان را لرزاند.

مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر خسارت حاصل از زلزله فیروزآباد به دست ما نرسیده و تمام دستگاه‌های اجرایی الشتر به حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش یافته، رضا آریایی‌فر صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در فرمانداری الشتر برگزار شده و تمهیدات لازم را از زمان وقوع زلزله تا 48 ساعت بعد از آن را به‌طورجدی در دستور کار قراردادیم.

آریایی‌فر با اشاره به نگرانی مردم زلزله‌زده شهر فیروزآباد افزود: مردم از زمان وقوع زلزله تا کنون در سطح شهر چادر زدند و بسیار هراس دارند که دوباره زلزله‌های بزرگ‌تر از این اتفاق بیفتد.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه لرستان بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده‌باش درآمدند و برای کمک‌رسانی به مردم از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنند و اورژانس 115 به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و خدمات ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این زلزله تاکنون در شهر فیروزآباد و روستاهای اطراف هیچ مجروح و خساراتی نداشته است.

آریایی‌فر با اشاره به دو زلزله هفته گذشته فیروزآباد الشتر گفت: هفته گذشته نیز دو زلزله به قدرت 1.3 ریشتر و 3.7 ریشتر شهر فیروزآباد الشتر را لرزاند ولی هیچ‌گونه مجروحی و خساراتی را نداشت.

مختصات زلزله‌های فیروزآباد:

از صبح امروز فیروزآباد لرستان 12 بار لرزید - یافته


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا