یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دستگيري عاملان نزاع دسته جمعي در کوهدشت، دستگيري ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در خرم آباد، توقيف خودروي حامل ترياک در دورود و توقيف خودرو شوتي حامل 3 هزار ثوب البسه قاچاق در خرم آباد از مهمترین اخبار انتظامی لرستان در هشتم فروردین بود.
به گزارش یافته ، فرمانده انتظامي کوهدشت از شناسايي و دستگيري ۱۰ عامل نزاع و درگيري منجر به جرح در يکي از روستاهاي اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ "علي اماني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ مبني بر يک فقره نزاع و درگيري دسته جمعي منجر در يکي از روستاهاي اطراف کوهدشت، بلافاصله چند اکيپ انتظامي به محل اعزام شدند.
وي افزود: پس از حضور ماموران مشاهده شده درگيري بين ۲ خانواده رخ داده که با چوب و چماق با همديگر درگير شده اند که بلافاصله ماموران به محل مربوطه اعزام و ۱۰ نفر از عاملان اصلي درگيري را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي کوهدشت با بيان اينکه در بازرسي از منزل اين افراد تعداد ۵ قبضه سلاح شکاري به همراه تعدادي فشنگ کشف شده است گفت: افراد دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ اماني علت درگيري را اختلافات قبلي عنوان و تصريح کرد: افرادي که به هر نحو بخواهند با قانون شکني و اقدامات غير قانوني مخل آسايش و امنيت مردم شوند بدانند پليس و دستگاه قضائي با قاطعيت و بدون اغماض با آنان برخورد خواهند کرد.
 
دستگيري ۶ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در خرم آباد
 فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۶ سارق و کشف ۱۱ سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خرم آباد خبر داد .
سرهنگ "نبي اله قاسمي" اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان خرم آباد با اشراف اطلاعاتي و اقدامات انتظامي موفق به شناسايي و دستگيري ۶ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اين شهرستان شدند.
وي افزود: سارقان در تحقيقات پليس به ۱۱ فقره انواع سرقت اعتراف و همراه پرونده به   مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي خرم آباد در پايان از شهروندان خواست، ضمن رعايت نکات ايمني و توجه به توصيه هاي پليس در بحث پيشگيري از سرقت ، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع تا اقدام لازم صورت گيرد.
 
توقيف خودرو شوتي حامل 3 هزار ثوب البسه قاچاق در خرم آباد
فرمانده انتظامي خرم آباد از توقيف يک دستگاه خودروي سواري شوتي حامل 3 هزار ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش 5 ميليارد و 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ" نبي اله قاسمي" در اين رابطه بيان داشت: ماموران انتظامي پاسگاه رازان در حين گشت در محورهاي موصلاتي به يک دستگاه خودروي سواري شوتي حامل قاچاق مشکوک و آن را توقيف کردند.
وي افزود: در بازرسي از اين خودرو 3 هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامي خرم آباد با اشاره   به دستگيري يک نفر در اين رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده 5 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است.
 
توقيف خودروي حامل ترياک در دورود
فرمانده انتظامي دورود از توقيف يک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 4 کيلو و 700 گرم ترياک در پوشش خانواده در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ "سياه منصور" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر دورود از انتقال محموله ترياک با يک دستگاه پژو 405 از استان هاي جنوبي و در پوشش خانواده در محورهاي مواصلاتي مطلع شدند.
وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي خودروي مورد نظر را شناسايي و طي عملياتي ضربتي آن را توقيف و در بازرسي از اين خودرو مقدار 4 کيلو و 700 گرم ترياک که بصورت ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامي دورود گفت: در اين رابطه 3 نفر دستگير و همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا