یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس راه استان از توقيف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهاي مواصلاتي اين استان خبر داد .
به گزارش یافته، سرهنگ "محمد زارعي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: پليس راه انتظامي استان با بکارگيري گشت هاي محسوس و نامحسوس و همچنين استفاده از سامانه هاي هوشمند بصورت شبانه روزي محورهاي مواصلاتي استان را مورد رصد و پايش قرار مي دهد.
وي افزود: به منظور پيشگيري از وقوع تصادفات که بعضا" منجر به جان باختن و برخي صدمات غيرقابل جبران براي هموطنان مي شود، پليس بدون هيچگونه اغماضي با رانندگاني که در سطح محورهاي مواصلاتي استان با ناديده گرفتن قوانين و مقررات بخواهند خدشه اي به سلامت خود و ديگران   وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
رئيس پليس راه انتظامي استان با اشاره به توقيف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهاي مواصلاتي استان گفت: از اين تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به صورت توقيف ساعتي و ۳ دستگاه به علت عدم رعايت قوانين و مقررارت و به عنوان خودروهاي خطر ساز توقيف و روانه پارکينگ شده اند.
سرهنگ زارعي در پايان با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه ساز خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالاي تردد در محورهاي مواصلاتي استان لرستان، رانندگاني که به هر نحو بخواهند قوانين و مقررات را ناديده بگيرند، پليس ضمن توقيف خودرو به عنوان رانندگان حادثه ساز، به مراجع قانوني نيز معرفي خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا