یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دستگيري سارق با ۳۵ فقره سرقت در خرم آباد، کشف ۷ فقره جرائم سايبري در دورود و کشف خودروي سرقتي در کوهدشت از مهمترین اخبار انتظامی استان در اولین روز هفته بود.
به گزارش یافته، سردار"يحيي الهي" فرمانده انتظامي استان در گفت‌ وگو با خبرنگاران از دستگيري سارق حرفه اي محتويات داخل خودرو و کشف ۳۵ فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد و بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پيگيري موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران آگاهي خرم آباد با اقدامات و رصد هاي اطلاعاتي يک سارق سابقه دار و ۶ مالخر را شناسايي و در مخفيگاهشان دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان لرستان گفت: در ادامه روند تحقيقات و بازسازي صحنه هاي جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتويات خودرو اعتراف و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
سردار الهي درپايان ضمن اشاره به کشف مقاديري اموال مسروقه در اين رابطه و تحويل آنها به مال باختگان از شهروندان خواست، وسايل نقليه خود را به لوازم ايمني نظير دزد‌گير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئيچي و ساير وسايل تاخيري و بازدارنده تجهيز نمايند و هرگونه مورد مشکوک را به پليس اطلاع دهند.
 
کشف ۷ فقره جرائم سايبري در دورود
فرمانده انتظامي دورود از کشف ۷ فقره جرائم سايبري در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " جمشيد سياه منصور " در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه شهروندان به پليس فتا اين فرماندهي، مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب شخصي وي ، مراتب در دستور کار پليس فتاي شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي دورود، تصريح کرد: ماموران پليس فتا پس از بررسي و با بهره گيري از شيوه و شگردهاي علمي پليسي موفق شدند طي چند روز اخير ۷ نفر از اين متهمان را شناسائي کنند.
سرهنگ سياه منصور با بيان اينکه پس از کسب دستور قضائي وجوه برداشتي تعدادي از شکات به حساب آنان برگشت داده شد، خاطر نشان کرد: با دستگيري متهمان پرده از راز ۷ فقره از جرايم سايبري در اين شهرستان به مبلغ ۲ ميليارد ريال برداشته شد، که غالب جرائم مکشوفه، برداشت غير مجاز و کلاهبرداري هاي اينترنتي بوده است و متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.
وي در پايان به نا امني هاي فضاي مجازي اشاره کرد و از شهروندان خواست، هشدار هاي پليس در حوزه فضاي مجازي را جدي بگيرند و در صورت مشاهده و يا برخورد با هرگونه جرمي در اين زمينه مراتب را در اسرع وقت به پليس فتا و يا پليس ۱۱۰ اعلام کنند.
 
کشف خودروي سرقتي در کوهدشت
فرمانده انتظامي کوهدشت از كشف يک دستگاه خودروي سرقتي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علي اماني "در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي اعلام يک فقره سرقت خودرو پژو آردي در کوهدشت، بلافاصله اجراي طرح مهار، کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي ورودي و خروجي حوزه استحفاظي در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي با بيان اينکه با اجراي سريع فعال کردن کليه واحدهاي گشتي در سطح اين شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتي، خودروي سرقتي مورد نظر در يکي از خروجي هاي شهر متوقف شد افزود: سارق خودرو که قصد فرار داشت دستگير شدند.
فرمانده انتظامي کوهدشت در پايان خاطرنشان کرد: سهل انگاري مالکان خودرو و عدم رعايت نکات ايمني از عوامل زمينه ساز سرقت است و انتظار ما از شهروندان عزيز اين است که ضمن مجهز کردن وسايل نقليه خود به تجهيزات ايمني و پيشگيري از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطل

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا