یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

توقیف محموله قاچاق ۲۷ تنی شکر در "اليگودرز "، کشف کالاي قاچاق در پلدختر و دستگيري عاملان نزاع و درگيري در خرم آباد از مهمترین اخبار انتظامی لرستان بودند.
 
 توقیف کامیون حامل ۲۷ تن شکر قاچاق در اليگودرز
به گزارش یافته، سردار "يحيي الهي" فرمانده انتظامي استان اظهار داشت گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ايست و بازرسي خمه شهرستان اليگودرز، حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از کاميون توقيفي ۲۷ تن شکر قاچاق كشف و در اين رابطه يک نفر دستگير شد.
فرمانده انتظامي استان لرستان با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح شد گفت: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد .
سردار الهی در ادامه از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا از طريق سامانه  ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.
 
دستگيري عاملان نزاع و درگيري در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيري ۵ عامل نزاع در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ "نبي اله قاسمي " در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر يک فقره درگيري در يکي از محله هاي شهر خرم آباد؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پليس خرم آباد قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۲ خرم‌آباد پس از حضور سريع و به موقع در محل وقوع جرم با دستگيري ۵ عامل درگيري به اين موضوع خاتمه داده و پس از انتقال متهمان به مقر انتظامي آنان را جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل دادند.
سرهنگ قاسمي در پايان ضمن اشاره به اينکه منازعان انگيزه خود را اختلافات قبلي عنوان کرده اند، تأکيد کرد: پليس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هيچ وجه اجازه جولان و سرکشي را به افراد شرور و قانون شکن نخواهند داد و با اين گونه افراد با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
 
کشف کالاي قاچاق در پلدختر
فرمانده انتظامي پلدختر از توقیف خودرو ۴۰۵ حامل کالاي قاچاق  خبرداد .
سرهنگ "شاپور گراوند" اظهارداشت: ماموران انتظامي پاسگاه ميانکوه شرقي پلدختر درمحورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه خودروي پژو ۴۰۵ حامل بارمشکوک وطي عملياتي آن رامتوقف کردند.
وي افزود: دربازرسي ازاين خودرو مقاديري انواع کالاي قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
سرهنگ گراوند بااشاره به اينکه دراين رابطه  يک نفردستگيرشده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را ۵ ميليارد ريال برآوردکردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا