یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان، از دستگيري يک زن و شوهر سابقه دار و کشف ۳۰ فقره کلاهبرداري و کشف ۷ ميليارد ريال کلاهبرداري در شهرستان خرم آباد خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه یافته، سردار "يحيي الهي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند ‏فقره کلاهبرداري توسط يک زوج جوان، تلاش براي دستگيري متهمان ‏در دستورکار مأموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي ادامه داد: مأموران کلانتري ۱۴ خرم آباد با اشراف اطلاعاتي و تحقيقات پليسي سرنخ هايي از اين زوج به دست آوردند و با شناسايي و مطمئن شدن از محل اختفاي آن ها پس از هماهنگي هاي قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه آن ها را در مخفيگاهشان دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.
سردار الهي در خاتمه ضمن اشاره به  اعتراف متهمان به ۳۰ فقره کلاهبرداري به ارزش ريالي ۷ ميليارد و معرفي  متهمان به مراجع قضائي از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با چنين مواردي سريعاً موضوع را با پليس ۱۱۰ در ميان بگذارند.
 
کشف ۱۰ فقره جرائم سايبري در دورود
فرمانده انتظامي دورود از کشف ۱۰ فقره جرائم سايبري در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "جمشيد سياه منصور" در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه شهروندان به پليس فتا اين فرماندهي، مبني بر برداشت غير مجاز از حساب شخصي، مراتب در دستور کار پليس فتاي شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي دورود، تصريح کرد: ماموران پليس فتا پس از بررسي و با بهره گيري از شيوه و شگردهاي علمي پليسي موفق شدند طي ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۰ فقره از اين جرايم را کشف کنند.
سرهنگ سياه منصور با بيان اينکه پس از کسب دستور قضائي مبلغ يک ميليارد و ۱۰۰  ميليون ريال وجوه برداشتي تعدادي از شکات به حساب آنان برگشت داده شد، خاطر نشان کرد: ۳ نفر از عاملان نشر اکاذيب نيز دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.
وي در خاتمه از شهروندان خواست: از اشتراک‌گذاري اطلاعات شخصي خود در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کنند و هشدار هاي پليس در حوزه فضاي مجازي را جدي بگيرند و در صورت مشاهده و يا برخورد با هرگونه جرمي در اين زمينه مراتب را در اسرع وقت به پليس فتا و يا پليس ۱۱۰ اعلام کنند.
 
 کشف خودروي سرقتي در سلسله
 فرمانده انتظامي شهرستان سلسله از کشف خودروي مسروقه و دستگيري سارق خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد بوستان افروز با اعلام اين خبر گفت: در پي اجراي طرح پيشگيري از سرقت، مأموران بخش انتظامي فيروز آباد در حين رصد محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه خودروي پژو پارس مشکوک شدند.
وي افزود: ماموران پس از استعلام بعمل آمده، خودروي موصوف که داراي سابقه سرقت از استان هاي مرکزي بود در اقدامي عملياتي آن را متوقف کردند.
سرهنگ بوستان افروز در پايان با اشاره به اين که يک نفر در اين رابطه دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، تصريح کرد: شهروندان خودروهاي خود را به وسايل و تجهيزات ايمني ضد سرقت مجهز و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 کشف بيش از ۱۲ تن نهاده دامي قاچاق در سلسله
فرمانده انتظامي سلسله از کشف ۱۲ تن و ۸۶۰ کيلوگرم نهاده دامي (سويا) قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در شهرستان "سلسله" خبرداد.
سرهنگ "محمد بوستان افروز" در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پاسگاه انتظامي هنام "سلسله" حين گشت زني در سطح حوزه  به يک دستگاه کاميون حامل بار مشکوک ، آن را متوقف کردند و در بازرسي از اين کاميون ۱۲ تن و ۸۶۰ کيلو گرم نهاده دامي (سويا) فاقد مجوز کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سلسله با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ ميليارد ريال برآورد کردند.
سرهنگ بوستان افروز در پايان ضمن هشدار به قاچاقچيان و برهم زنندگان نظام اقتصادي کشور که پليس با همکاري دستگاه قضائي با قاطعيت با آنان برخورد قانوني خواهد کرد، به شهروندان توصيه کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طريق تلفن ۱۱۰ پليس را در جريان قرار دهند.
 
کشف کالاي قاچاق در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از کشف مقادير کالاي قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهدي مهدوي کيا در تشريح اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح برخورد با کالاي قاچاق و حمايت از کالاي داخلي، ماموران پاسگاه انتظامي والانجرد در محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه وانت مظنون و آن را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بررسي از خودروي توقيفي موفق به کشف يک دستگاه يخچال فريزر ال جي، ۱۶۰ کيلوگرم آرد، ۷۰ کيلوگرم بادام زميني و ۵۳۰ عدد کاپوچينو خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه افزود: متهم جهت سير مراحل قانوني با تشکيل پرونده تحويل مراجع ذيصلاح و خودرو توقيفي نيز روانه پارکينگ شد.
 
 
دستگيري سارقان مشاعات ساختماني در کوهدشت
فرمانده انتظامي کوهدشت از دستگيري سارقان مشاعات ساختماني و کشف ۴ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علي اماني" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع سرقت مشاعات ساختماني در کوهدشت، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري ۱۱ و کلانتري ۱۲ شهرستان با انجام اقدامات پليسي 2سارق مشاعات ساختماني را در اين رابطه شناسايي و با هماهنگي هاي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير کردند که در تحقيقات به عمل آمده متهمان به ۴ فقره سرقت مشاعات ساختماني در اين شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ اماني گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا