یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداری که ۹۰۰ میلیارد ریال از ۷۰ شهروند بروجردی تحت عنوان سرمایه‌گذاری در بورس کرده بود خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "یحیی الهی” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت ۷۰ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی شیاد با عنوان سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود خارج از عرف آن‌ها را اغفال و متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سردار الهی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۷۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال اعتراف که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد
. وی در پایان تأکید کرد: پرداخت سود‌های غیر متعارف تحت عنوان سرمایه‌گذاری، یکی از شگرد‌های رایج چند سال اخیر کلاهبرداران است. لذا لازم است شهروندان با دقت نظر بالایی در این خصوص تصمیم‌گیری و اقدام کنند و در صورت مشاهده فعالیت مشکوک افراد، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا