یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامي استان از کشف ۵۲۰۰ ثوب انواع لباس خارجي قاچاق به ارزش ۱۰ ميليارد ريال در شهرستان "ازنا" خبر داد.
 به گزارش روز دوشنبه یافته، سردار"يحيي الهي" در گفت‌ و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامي شهرستان ازنا حين کنترل خودرو هاي عبوري در محور هاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه خودروي سبک حامل بار مظنون و آن را جهت بررسي بيشتر متوقف کردند.
 وي افزود: در بازرسي از اين خودرو ۵۲۰۰ ثوب انواع لباس خارجي قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
 فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را ۱۰ ميليارد ريال برآورد کردند.
 سردار الهي در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا پايه هاي توليد، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل مي کند، لذا مي طلبد ديگر دستگاه ها نيز با عزمي جهادي در اين خصوص با پليس همکاري بيشتري داشته باشند.
 
 توقيف خودروهاي حامل کلاي قاچاق در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از توقيف ۲ دستگاه پژو و کشف ۲ ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ مهدي مهدوي کيا در تشريح اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح برخورد با کالاي قاچاق و حمايت از کالاي داخلي، ماموران پاسگاه انتظامي شيروان و همت آباد در محورهاي مواصلاتي به ۲ دستگاه پژو مظنون و آنها را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بررسي از خودروهاي توقيفي موفق به کشف يک دستگاه فلزياب به همراه ۳ عدد دستگاه شعاع زن، ۲ هزار و ۲۷۴ بسته کاپوچينو، ۹۸۰ عدد قرص روانگردان و يک دستگاه تلويزيون ۶۵ اينچ  به ارزش ۲ ميليارد ريال شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به دستگيري ۲ نفر در اين رابطه افزود: متهمان جهت سير مراحل قانوني با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي و خودروهاي توقيفي نيز روانه پارکينگ شدند.
 
  سارق دکل هاي برق فشار قوي در دورود دستگير شد 
فرمانده انتظامي دورود از دستگيري سارق دکل هاي برق فشار قوي با تلاش ماموران پليس در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " جمشيد سياه منصور " در اين باره اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت تجهيزات دکل هاي برق فشار قوي، مراتب بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پاسگاه ژان با اقدامات اطلاعاتي، تحقيقات خود را آغاز و با استفاده از شگرد هاي پليسي، سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي وي را دستگير، و مقاديري تجهيزات دکل هاي برق مسروقه از وي کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان دورود خاطر نشان کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به ۴ فقره سرقت از تجهيزات دکل هاي برق فشار قوي در روستاه هاي اطراف شهرستان اعتراف و با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.
 
 دستگيري سارقان و کشف ۷ فقره سرقت دراليگودرز 
فرمانده انتظامي شهرستان اليگودرز، از دستگيري ۵ سارق و كشف 7 فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "علي اسدالهي"، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت مشاعات در سطح شهرستان اليگودرز، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان با اقدامات اطلاعاتي، پيگيري هاي مستمر و همکاري با کلانتري و پاسگاه ها، ۵ سارق را شناسايي و  دستگير و به يگان انتظامي منتقل کردند.
سرهنگ اسدالهي بيان کرد: متهمان در تحقيقات انجام شده به ۷ فقره سرقت مشاعات و کابل‌هاي مخابراتي در سطح شهرستان اعتراف و حاضر به جبران خسارت به مالباختگان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اليگودرز در پايان گفت: پليس از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارش هاي مردمي است.
 
 دستگيري سارق مشاعات ساختماني در کوهدشت
فرمانده انتظامي کوهدشت از دستگيري سارق مشاعات ساختماني و کشف ۳ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علي اماني" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت مشاعات ساختماني در کوهدشت، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان با انجام اقدامات پليسي يک نفر را در اين رابطه شناسايي و با هماهنگي هاي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير که در تحقيقات به عمل آمده متهم به ۳ فقره سرقت مشاعات ساختماني در اين شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ اماني گفت: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا