یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در شهرستان الیگودرز خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سردار یحیی الهی  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» شهرستان الیگودرز در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به بازرسی از این خودرو ۴۷۱ دستگاه بخاری گازی قاچاق فاقد مجوز کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
کشف بیش از ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
بیش از ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان بروجرد کشف شد.
، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در سخنانی، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: با هماهنگی قضائی اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد پس از شناسایی منزل این متهم ۷۰ کیلو حشیش و دو کیلو ۶۵۰ گرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه یک نفر دراین‌رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، ضمن هشدار به سوداگران مرگ که پلیس با اشراف اطلاعاتی با آنها برخورد قاطعانه خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با این‌گونه موارد از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا