یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندهی انتظامي بروجرد از دستگيري ۹ سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد .
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت در سطح شهرستان بروجرد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی ۹ سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائی طي عمليات های آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف و همراه پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.
 
دستگیری سارقان احشام در خرم آباد
 فرمامده انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه دار و كشف 5 فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ"نبی اله قاسمی" ، بیان داشت: در پي وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای حاشیه   شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پاسگاه انتظامی ازنا سگوند با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق احشام را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند که در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت احشام اعتراف کردند.
سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی یا احشام رها شده در چراگاه بوده است، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازي، ارتقاء حفاظت فيزيكي و استفاده از تجهيزات ضدسرقت در محل نگهداري دام ها و عدم رها سازی احشام اقدام كنند تا شاهد وقوع اين گونه سرقت ها نباشيم.
 
 
سارق کابل های مخابراتی "الیگودرز" دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۷ فقره سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان الیگودرز خبر داد .
سردار "یحیی الهی" ، بیان داشت: در پي وقوع سرقت کابل هاي مخابراتي در سطح شهر الیگودرز ،  شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با اشراف اطلاعاتي و اقدامات پلیسی یک سارق حرفه ای را در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارق در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به جرم خود و ۳۷ فقره سرقت کابل های مخابراتی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي استان لرستان در پايان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند  سارقان حرفه ای  طلاجات  در خرم آباد

 فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان منزل و کشف مقادیری طلاجات به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

  سردار"یحیی الهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و مقداری طلاجات  در شهرستان "خرم آباد"، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۳ نفر از اعضای باند سارقان و یک مالخر را در"خرم آباد" شناسایی و طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به سرقت منزل و دستبرد به طلاجات  به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف و اموال مسروقه کشف و تحویل مال باخته شد.

 سردارالهی در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری طلاجات و اموال قیمتی در منزل خودداری و آنان را به صندوق امانات بانک بسپارند و از وسایل بازدارنده مانند دزدگیر، دوربین، حفاظ و غیره استفاده نمایند.  

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا