یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگیری ۳ عامل شرارت توسط ماموران پلیس شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ"نبی اله قاسمی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی ایجاد شرارت ۳ نفر اراذل و اوباش در خرم آباد، موضوع بلافاصله دردستور کار مامورن قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ خرم آباد در محل حاضر و کمتر از چند ساعت موفق شدند ۳ عامل شرارت را شناسایی دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه ۳ اراذل و اوباش دستگیر شده دارای سوابق معتدد شرارت می باشند، خاطرنشان كرد: پليس با قاطعيت و با همكاري دستگاه قضائي با هنجارشكنان برخورد قانونی خواهد کرد.
 
 دستگیری سارقان احشام در الیگودرز 
فرمانده انتظامي الیگودرز دستگير ی سارقان احشام و کشف ۷ راس دام سرقتی از آنان خبر داد.
سرهنگ" علی اسدالهی" فرمانده انتظامي الیگودرز گفت: در پي سرقت احشام در يکي ازروستاهاي توابع شهرستان بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس پاسگاه شاپورآباد قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسي هاي ميداني و تحقيقات محلي ۲ سارق را شناسايي و با هماهنگی قضائي آنان دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان الیگودرز تصريح کرد: متهمان در بازجويي به عمل آمده به سرقت ۷ راس دام سبک اعتراف و روانه زندان شدند.
 
توقیف خودرو حامل سیگار قاچاق در دلفان
فرمانده انتظامی دلفان از توقیف یکدستگاه خودرو حامل ۶۰ هزار نخ سیگار خارجي قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نجف علی بارانی" ، گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی گشور این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو  مظنون و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با بیان اینکه ماموران پس از بازرسی از این خودرو ۶۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی را کشف کردند اعلام داشت: کارشناسان ارزش کشفيات را یک میلیارد  ریال برآورد کردند.
سرهنگ بارانی گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختيار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.
 
 کشف ۴ دستگاه وسایل نقلیه مسروقه در بروجرد  
فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۴ دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد و گفت طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی ۴۸ ساعت گذشته توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در  بروجرد اجراء شد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق به کشف یک کیلوگرم انواع موادمخدر، کشف ۶ تیغه سلاح سرد و مقادیری کالای  قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: کشف ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و توقیف ۷ دستگاه خودروی متخلف و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت از سایر نتایج این طرح می باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا