یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی دورود گفت: ۱۲ سارق در این شهرستان دستگیر و ۱۲ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته از آنها کشف وضبط شد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: در پی اعلام سرقت در دورود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با کارهای اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی ۱۲ سارق را طی ۷۲ساعت گذشته در این زمینه شناسایی و طی چند عملیات غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دورود گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، کابل، معابر و اماکن، اماکن خصوصی، باغ و محتویات خودرو اعتراف اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.
سرهنگ سیاه منصور بیان کرد: امنیت متعلق به همه و نیازمند مشارکت عمومی است که در این راستا شهروندان با ارتقاء ضریب ایمنی اموال خصوصی و دقت در نگهداری اموال خود می توانند از وقوع سرقت پیشگیری کنند.
 
دستگیری 5 سارق و کشف 12 فقره سرقت در بروجرد 
فرمانده انتظامي بروجرد از دستگيري 5 سارق و کشف 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"مهدی مهدوی کیا " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت ساختمان های نیمه کاره، محصولات باغی و محتویات خودرو در سطح شهرستان بروجرد، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 5 سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائی طي چندین عمليات آنان را در مخفیگاه و یا حین سرقت دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: در تحقیقات پلیس سارقان به 12 فقره سرقت اعتراف و همراه پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.
 
کشف کالای قاچاق در پلدختر
سرهنگ "شاپور گراوند" فرمانده انتظامی پلدختر روز دوشنبه گفت: یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق در این شهرستان توقیف شد.
وی اظهارداشت: ماموران انتظامی پلدختر حین کنترل خودروهای عبوری در سطح این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه یخچال فریز ۲قلو خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.
گراوند با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است،گفت: کارشناسان ارزش یخچال کشف را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
 
 
دستگیری سارق قطعات خودرو در کوهدشت
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: سارق قطعات خودرو در این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ "علی امانی" اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ این شهرستان مبنی بر سرقت قطعات خودروی وی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت بدست آورده و پس از هماهنگی قضائی در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: متهم به چهار فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو در سطح شهرستان اقرار و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا