یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در این شهرستان خبر داد .
به گزارش یافته، سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت به همراه عوامل کلانتری 11 تختی این یگان با اقدامات پلیسی در کمتر از 24 ساعت عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری بکار رفته در تیراندازی کشف شد.
سرهنگ مهدوی کیا با بیان اینکه متهم علت و انگیزه تیر اندازی را اختلافات مالی عنوان کرد و به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، تاکید کرد: انتظامی این شهرستان قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.
 
سارق ریل قطار در خرم‌آباد به دام افتاد
 فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری سارق آهن آلات ریلی با تلاش ماموران انتظامی خرم‌آباد در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ " نبی اله قاسمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت آهن آلات ریل راه آهن، موضوع در دستور کار پلیس خرم آباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 13 خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت قطعات ریلی کرده بود را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی های اولیه از محل اختفای وی میزان 500 کیلو گرم آهن آلات ریل راه آهن و   اتصالات آن کشف کردند.
سرهنگ قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات پلیسی به سرقت قطعات ریل راه آهن کشف شده اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.






نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا