یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتطامي خرم‌آباد از دستگيري سارق دوچرخه و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش  پايگاه خبري یافته، سرهنگ"نبی اله قاسی" بیان داشت: در پی یک فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان خرم‌آباد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس قرارگرفت.
وي افزود: ماموران کلانتری 15خرم آباد با اقدامات و  رصد های اطلاعاتي موفق به شناسايي یک سارق در این رابطه شدند و طی یک عملیات  متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات سارق به 4 فقره سرقت دوچرخه اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامي خرم آباد در پايان با بیان اینکه پلیس با تمام توان برای ارتقاء امنیت وآرامش و رضایت مندی شهروندان لحظه ای درنگ نخواهدکرد از مردم خواست، درصورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را به پلیس 110اطلاع دهند.
 
دستگیری سارقان و کشف 10 فقره انواع سرقت دردورود
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎جانشین انتظامی استان از دستگیری 8 سارق و کشف10 فقره انواع سرقت طی 48 ساعت گذشته در شهرستان درورد خبر داد.
سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پليس، اظهار داشت: در پي اعلام یک فقره سرقت در شهرستان دورود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران با کارهای اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی 8 سارق را طی 48ساعت گذشته در این زمینه شناسایی و طی چند عملیات غافگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 جانشین انتظامی استان لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، معابر، اماکن خصوصی، باغ و محتویات خودرو اعتراف اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.
سرهنگ ابدال چگنی در پایان خاطرنشان كرد: شهروندان عزیز ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
سرقت خودرو در البرز و کشف در "دلفان"
فرمانده انتظامي "دلفان " از كشف خودروی ام وی ام مسروقه در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "نجف علی بارانی  "  اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی گشور، حین کنترل خودروهای عبوری  محور "کرمانشاه –دلفان" به یک دستگاه ام وی ام سفید رنگ  مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلفان  اظهار داشت: پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت از استان البرز است.
سرهنگ بارانی  با بیان اینکه  متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد به شهرواندان توصيه کرد: خودروي خود را به قفل پدال، دزدگير و يا ساير تجهيزات بازدارنده مجهز کنند و با رعايت کامل هشدارهاي انتظامي فرصت سوء استفاده را از سارقان سلب کنند.
 
 دستگیری عاملان آتش سوزی مزارع کشاورزی در خرم آباد
فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگیری 2 عامل آتش سوزی مزارع در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ" نبی اله قاسمی" با اعلام این خبراظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی مزارع گندم در یکی از روستا های شهرستان خرم آباد بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به منظور بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران انتظامی بخش زاغه در محل آتش سوزی و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک هکتار کشت گندم در حوزه استحفاظی دچار حریق شده که با تلاش پلیس و نیروهای آتش نشانی و اهالی محل نسبت به اطفاء حریق و مهار آتش سوزی اقدامات لازم صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم آبادگفت: ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات تخصصی 2 نفر را شناسایی و دستگیر که در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دلیل این آتش سوزی عمدی را اختلافات قبلی عنوان کردند و  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ قاسمی  با تاکید بر اینکه پليس تمام توان خود را براي حفظ امنيت جامعه به كار گرفته، گفت: از همشهریان خواستاریم ضمن عمل به هشدار ها و توصيه هاي انتظامي، هرگونه مورد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند.
 
دستگیری عامل فروش مواد مخدر در فضای مجازی
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل فروش مواد مخدر با کسب درآمد نامشروع 47 میلیارد ریالی در فضای مجازی در شهرستان کوهدشت خبر داد.
سردار "یحیی الهی"در تشریح این خبر گفت: در پي رصد و پايش فضاي مجازي مشخص شد شخصی با استفاده از سه قطعه کارت بانکی و دو خط تلفن همراه متعلق به غیر و با هویت جعلی اقدام به فروش مواد مخدر در فضای مجازی می نماید بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده قضائی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان کوهدشت قرار گرفت و  با بررسی‌های انجام‌ شده گرداننده صفحه فضای مجازی شناسایی و با  اخذ دستور قضائی متهم دستگیر و  تجهیزات  رایانه ای وی توقیف شد.
سردار الهی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد، ولی پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به  بزه ارتکابی از وی 9 دستگاه تلفن همراه، یکدستگاه رایانه و یک دستگاه کیس که در اعمال مجرمانه خود از آن ها استفاده می کرد از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی با بیان این که متهم از این طریق مبلغ 47 میلیارد ریال کسب درآمد نا مشروع کرده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 این مقام انتظامی با تأکید بر این‌که خانواده‌ها باید الگوهای سنتی و فرهنگی ناب خود را که باعث استحکام زندگی می‌شود به فرزندان خود آموزش دهند و اعتماد بی جا در فضای مجازی منجر می شود که جوانان در دام شیادان گرفتار شوند گفت: شهروندان می توانند در صورت نیاز به هرگونه مشاوره سایبری با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا