یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: مردی ۵۲ ساله که به علت اصابت گلوله ساچمه‌ای دچار صدمات شده بود از مرگ نجات یافت.
به گزارش روز جمعه یافته، محسن آدینه وند  در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه سیزدهم خرداد ماه پس از اعلام گزارشی مبنی بر تیرخوردگی در منطقه «سفید کوه» خرم‌آباد به مرکز ارتباطات اورژانس استان، به سرعت بالگرد به محل حادثه اعزام شد.
 فرد مصدوم به دلیل شدت جراحت با اقدام سریع توسط تکنسین‌های اورژانس با وضعیت مناسب به بیمارستان تأمین‌اجتماعی خرم‌آباد انتقال یافت.

مهار آتش سوزی در مزارع و باغات کوهدشت و مصدومیت ۲ آتش‌نشان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت گفت: آتش سوزی در یکی از باغات این شهرستان مهار و از سرایت آن به مزارع جلوگیری شد که در این عملیات گسترده ۲ آتش نشان مجروح و راهی بیمارستان شدند.
به گزارش روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت، "هوشنگ رستمی" افزود: گزارشی مبنی بر آتش سوزی در منطقه "کله گاو ره" به مرکز پیام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت اعلام گردید که بلافاصله نیروهای های آتش نشانی به محل حریق اعزام شدند.
وی اظهار داشت: به محض ورود نیروهای آتش نشانی به منطقه حریق و گستردگی آتش سوزی با اعلام اعزام نیروی کمکی به منطقه، پنج خودرو از ماشین آلات مستقر در ایستگاه های شماره ۱ و ۲ سازمان آتش نشانی به محل حریق اعزام شدند و حریق با تلاش و فداکاری آتش نشانان با موفقیت مهار و از سرایت آتش سوزی به مزارع مردم و بروز خسارات جبران ناپذیر خودداری شد پیشگیری شد.
وی افزود: در این عملیات ۲ نفر از نیروهای آتش نشانی دچار مصدومیت و سوختگی شدند که جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شدند و اکنون حال عمومی آنان مساعدت است.
به گفته رستمی در این عملیات یکی از خودروهای بنز ۱۹۲۱ آتش نشانی نیز دچار نقض فنی و خسارات جزئی شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا