یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان از انتقال مصدوم ترومایی، سقوط از ارتفاع در شهرستان کوهدشت به بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد توسط اورژانس هوایی استان خبر داد.
به گزارش روز جمعه یافته، دکتر مهدی غیبی با اعلام این خبر گفت: این مصدوم مردی ۴۱ ساله بود که به دنبال سقوط از ارتفاع در تنگه داراب شهرستان کوهدشت به بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد منتقل شد.
وی بیان کرد: به دلیل شدت جراحات از اورژانس ۱۱۵ تقاضای بالگرد برای انتقال به بیمارستان می‌شود که سریعاً بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح به محل اعزام و پس ۶ ساعت پیاده‌روی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در منطقه صعب‌العبور، مصدوم به بیمارستان انتقال یافت.


‌حادثه واژگونی خودرو در کوهدشت/ پنج نفر مصدوم شدند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو ساینا در جاده کوهدشت -دوراهی خوشنام‌وند پنج مصدوم برجا گذاشت.

دکتر مهدی غیبی عصر پنج‌شنبه در گفت و گو با یافته بیان کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در جاده کوهدشت دوراهی خوشنام‌وند ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت به اورژانس اعلام که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اعلام این که این حادثه فوتی نداشت، گفت: مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی کوهدشت منتقل شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا