یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار بروجرد از تکرار حادثه مسمومیت با گاز در دبیرستان دخترانه «احمدیه» این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مرادی در سخنانی، اظهار داشت: امروز حدود ۲۰ نفر از دانش آموزان در نوبت صبح دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد دچار مسمومیت شدند.
وی، افزود: دانش آموزان برای درمان به مراکز درمانی شهرستان بروجرد منتقل شده اند.
بنا بر این گزارش، هم اکنون مسئولان شهرستانی، استانی و نیروهای امدادی برای پیگیری علت حادثه در محل این دبیرستان حضور دارند.
روز گذشته نیز بر اساس اعلام رئیس اورژانس لرستان، ۱۷ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده بودند.

علت مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان «احمدیه» بروجرد در حال بررسی است

فرماندار بروجرد تاکید کرد: علت مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد در حال بررسی است.

مسلم مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد، اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه در حال اخذ نظر کارشناسان در این رابطه هستیم، عنوان کرد: باید اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار گیرد تا ما آن را اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار بروجرد، افزود: در حال حاضر جلسه شورای تأمین با حضور دستگاه‌های متولی در حال برگزاری بوده و مسئله در دست بررسی است.

مرادی، گفت: تعداد دانش آموزانی که مسموم شده‌اند را نیز بعد از جلسه شورای تأمین اعلام خواهیم کرد.

بنا بر این گزارش، صدا و سیمای لرستان در خبری به نقل از فرماندار بروجرد اعلام کرده که امروز حدود ۲۰ نفر از دانش آموزان در نوبت صبح دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: دانش آموزان برای درمان به مراکز درمانی شهرستان بروجرد منتقل شده‌اند.

روز گذشته نیز بر اساس اعلام رئیس اورژانس لرستان، ۱۷ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده بودند.

تکمیلی:
💢علت اولیه مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی اعلام شد/ نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور

مسلم مرادی فرماندار بروجرد با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه»، اظهار کرد: ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت

وی خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه از ۸۲ دانش آموز بستری شده در حال حاضر ۱۱ نفر در بیمارستان هستند، افزود: مابقی دانش آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شدند، ضمن اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است.

مرادی در خصوص علت حادثه نیز افزود: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

فرماندار بروجرد از ادامه بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه این شهرستان خبر داد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا