یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی دو عامل قدرت نمایی فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز یک‌شنبه یافته، سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس امنیت عمومی خرم آباد و انتشار تصاویری از ترویج قدرت نمائی توسط دو نفر در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی دو عامل قدرت نمایی فضای مجازی را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: هر کس بخواهد نظم و امنیت شهروندان را مختل کند پلیس با وی برخورد قانونی خواهد شد.
 
توقیف 2 خودروی 50 میلیاردی قاچاق در خرم آباد
 فرمانده انتظامي استان از توقیف 2 دستگاه سواری اپتیما و سوناتا خارجی قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد"خبر داد.
سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبني بر تردد 2 دستگاه خودروی سواری اپتیما و سوناتا قاچاق فاقد مجوز در"خرم آباد"، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی 2 دستگاه خودروی مورد نظر را در سطح شهر"خرم آباد" شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 2 دستگاه سواری اپتیما و سوناتا فاقد اسناد و مدارک گمرکی و قانونی می باشند، گفت: کارشناسان ارزش خودروهای توقیف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کردند.
سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز توسط قاچاقچیان و افراد سودجو بلافاصله از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 
 
انهدام باند سوداگران مرگ در کوهدشت
فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان کوهدشت خبر داد.
سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس کوهدشت از انتقال و جابه جایی مقادیری مواد مخدر توسط پنج نفر اعضای باند سوداگران مرگ با دو دستگاه سواری پژوی ۴۰۵ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند.
وی، افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی دو خودروی مربوطه را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه پنج سودا گر مرگ دستگیر شده است، گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و با همکاری دستگاه قضائی و مردم فهیم، قاچاقچیان مواد مخدر را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.
 
 
دستگیری جیب‌بر حرفه‌ای در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری جیب‌بر حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره جیب بری در سطح شهرخرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد با انجام کارهای اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از وی سه دستگاه موبایل اپل مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی خرم آباد، گفت: سارق در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره جیب بری به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال معترف و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ قاسمی، به شهروندان توصیه کرد، در حد امکان از حمل پول نقد و طلاجات با کیف دستی خودداری کنند و حین تردد در خیابان وسایل همراه خود را سمت دیوار یا جوی آب حمل کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا