یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كشف هروئين در لرستان - يافتهرئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان لرستان از كشف محموله 19 كيلو و 850 گرمي هروئين از بار کود شيميايي يك دستگاه كمپرسي خبر داد‌.

به گزارش يافته، سرهنگ "هيبت‌الله فرخي" در تشريح اين خبر گفت‌: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در پي گزارش‌هاي رسيده مبني بر اين که افرادي قصد انتقال مواد مخدر از استان‌هاي جنوبي کشور و توزيع آن در سطح استان را دارند‌، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي بيان داشت: مأموران با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتي از فعاليت گسترده اين باند قاچاق مواد مخدر‌، شناسايي‌، تعقيب و مراقبت از قاچاقچيان را آغاز کردند.

فرخي در ادامه تصريح کرد‌: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با انجام يک سري اقدامات پليسي و اجراي طرح ايست و بازرسي در محور "اليگودرز- خرم‌آباد‌"، يک دستگاه کمپرسي را که حامل مواد مخدر بود متوقف و راننده را نيز دستگير کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان ياد‌آور شد‌: در بازرسي بعمل آمده از کمپرسي که حامل کود شيميايي بود مقدار 19 کيلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع هروئين که به صورت ماهرانه‌اي جاسازي شده بود کشف شد.

فرخي در پايان اظهار داشت: در اين عمليات متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شد.

 

 

منبع: پايگاه خبري پليس

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا