یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری ۱۷ متهم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سرهنگ عسگر عیسایی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس سلسله در راستای طرح برخورد با متهمان تحت تعقیب، در پنج نقطه از این شهرستان ۱۷ متهم تحت تعقیب و سه سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر شد.
وی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ماموران پلیس این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا،حین کنترل خودرو‌های عبوری ۴ دستگاه خودروی سواری مشکوک به حمل بار قاچاق را متوقف کردند.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقادیری انواع لوازم برقی آشپزخانه به ارزش ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد .

 در این زمینه ۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف هشت قبضه سلاح از متخلفان زیست محیطی
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: هشت قبضه اسلحه طی یک هفته گذشته از شکارچیان غیرمجاز و متخلفان در مناطق تحت مدیریت و شهرستان‌های استان کشف و ضبط شد.
علی سالاروند افزود: اسلحه‌های کشف شده در شهرستان‌های دلفان سه قبضه، در سلسله ۲ قبضه و منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد سه قبضه بوده که اغلب این اسلحه‌ها قبل از شروع شکار، از متخلفان زیست محیطی کشف و ضبط شده است.
وی اظهار داشت: اسلحه‌های کشف شده از نوع کلت کمری، پی سی پی، ‌ام یک، ۲ لول و پنج تیر روس بوده که به همراه سایر ادوات از متخلفان شکار و صید، کشف و ضبط شده است.
سالاروند ادامه داد: پرونده این متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با تشکر از همراهی دستگاه قضایی استان و تقدیر از محیط‌بانان در اقدام به موقع برای دستگیری متخلفان زیست محیطی، از دوستداران محیط زیست درخواست کرد هرگونه تخلف در این زمینه را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست یا تلفن شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.
 
عوامل نزاع دسته جمعی در کوهدشت دستگیر شدند
سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی کوهدشت امروز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی، افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد چند نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر که موجب مجروح شدن یک نفر شده بود، مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی سه نفر از عوامل اصلی این نزاع شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، عنوان کرد: پلیس با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد می‌کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا