یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از مصدومیت ۹ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور آبشار بیشه خبر داد.
مهدی غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار یافته اظهار کرد: ساعت ۸ و ۴۹ دقیقه امروز پنجشنبه ۳ شهریورماه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در آبشار بیشه – روستای پسیل ۹ نفر مصدوم شدند.
وی با اشاره به این که امروز در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر وقوع تصادف، اظهار داشت: بلافاصله دو سه آمبولانس به محل اعزام شدند که مشخص شد در این حادثه ۹ نفر مصدوم شده‌اند.
وی ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال یافتند.

متهمان به قتل را شناسایی کنید

 بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی بروجرد با صدور مجوز انتشار عکس و هویت متهمان به قتل، از مردم خواست، در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه این افراد مراتب را به پلیس گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی فرمانده انتظامی بروجرد امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: برابر هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضائی و دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، مجوز انتشار عکس و هویت متهمان «عباس بابایی کیا» متهم به قتل عمدی و «صمد آزادی بخت» متهم به معاونت در قتل عمد صادر شده است.

وی با درخواست از شهروندان در خصوص شناسایی مخفیگاه نامبردگان، افزود: چنانچه فرد یا افرادی نامبردگان را رؤیت کردند با شماره تلفن ۳ رقمی ۱۳۰ مربوط به اداره جنایی پلیس آگاهی فرمانده کل انتظامی کشور تماس حاصل و با پلیس همکاری کنند.

متهمان به قتل را شناسایی کنید

دیدگاه‌ها  

#1 میرمقدم 1401-06-05 20:36
جاده خرم آباد به سپیددشت هیچ ایمنی ندارد هیچکسی هم بفکرش نیست چرا؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا