یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان محموله‌های خودرو و کشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار"یحیی الهی" صبح پنجشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله‌های خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ۲ نفر اعضای این باند را در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی غافگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و از مخفیگاه آنان مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ قلم انواع وسایل مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و تا کنون ۱۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شده است.
این مقام انتظامی لرستان درادامه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منزل در خرم آباد خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در عملیاتی موفق به دستگیری ۳ نفر اعضای باند سارقان مسلح منزل و طلاجات در این شهرستان شدند.
وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در پایتخت و دیگر شهرستان‌های کشور بصورت مسلح اقدام به سرقت منزل و طلاجات می‌کردند، با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت شامل، ۲ فقره سرقت مسلحانه و ۱۵ فقره سرقت به عنف و عادی، مقادیری اموال مسروقه، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه بی‌سیم دستی از آنان کشف و تعدادی مالباخته نیز شناسایی شدند.
سردارالهی در پایان با بیان اینکه برقرای امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی بصورت قاطع با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهند کرد، از شهرواندن خواسـت: توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند و منازل و اماکن خود را به سیستم‌های بازدارنده مجهز کنند. توسط پلیس آگاهی لرستان خبر داد.







دیدگاه‌ها  

#1 مهرداد 1401-04-09 15:05
با سلام و خسته نباشید خدمت همه پرسنل نیروی انتظامی
در این مدت آمار کشفیات و دستگیری بالا رفته که البته با توجه به اخبار و نگاه به اطراف متوجه میشویم سرقت و جرم هم بیشتر شده که خود نشان دهنده یک مشکل بزرگ در جامعه است باید مسله اصلی را حل کرد اقتصاد بیمار ، بیکاری ، تحریم و ...
نقل قول کردن
#2 رزمنده 1401-04-09 23:11
درود سردار هر جا باشی با اقتداری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا