یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بعد از ظهر امروز یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور جاده خرم آباد- دورود (منطقه تجره گله دار) از مسیر منحرف و واژگون شد.
حادثه رانندگی در جاده بروجرد – خرم‌آباد پنج مصدوم داشتسرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفتگو با یافته به تشریح جزییات این حادثه پرداخت و گفت: مقارن ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه امروز سه شنبه دوم فرورودین ماه، یک دستگاه خودرو پارس در محور جاده خرم آباد- دورود (منطقه تجره گله دار) از مسیر منحرف و واژگون شد که ۷ نفر مصدوم شدند.
دکتر مهدی غیبی افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس، از طریق دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.
 
خودروی تماشاچی هم واگون شد
گفتنی است که چند دقیقه بعد، خورویی دیگر که به نظر می‌رسید راننده آن در حال تماشای این حادثه بوده از مسیر منحرف و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم گفت: تنها چند دقیقه بعد از حادثه اول، یک دستگاه خودرو پارس دیگر هم در همین نقطه از مسیر منحرف و واژگون شد که ۴ نفر مصدوم شدند.
دکتر مهدی غیبی بیان داشت: این حادثه نیز در ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه به وقوع پیوست.
دکتر مهدی غیبی افزود: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس، از طریق یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1401-01-04 01:04
رانندگان پژو پارس ها خیال می کنن فورد موستانگ یا دوج چارجر سوار شدن :lol: با حلبی کاغذی واشرخان نباید ۹۰تا بیشتر رفت چون جنس بدنه پارس از حلبی روغن جامد ورامین هست! حتی دنا سشوار هم بدنش چنگی به دل نمی زنه!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا