یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: در 11 ماهه سال جاری تلفات حوادث رانندگی در لرستان 1 درصد افزایش یافته است.
به گزارش یافته، محمدرضا فارسی نژاد چهارشنبه 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: تلفات حوادث رانندگی استان طی 11 ماهه سال جاری (1400) نسبت به مدت مشابه سال گذشته، یک درصد افزایش یافته است.
وی افزود: در 11 ماهه سال جاری 394 نفر به دلیل تصادفات در استان جان خود را از دست دادند؛ که از این تعداد 49 نفر مربوط به تصادفات درون‌شهری، 303 نفر برون‌شهری، 41 نفر جاده روستایی و 1 نفر سایر راه‌ها است.
فارسی نژاد یادآور شد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 390 نفر بود، 1 درصد افزایش یافته است.
این مقام مسئول با اشاره به آمار مصدومین ناشی از تصادفات در استان گفت: همچنین در 11 ماهه امسال 8 هزار و 365 مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد 6 هزار و 213 نفر مرد و 2 هزار و 152 نفر زن بوده‌اند.
این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 99 که آمار مراجعین تصادفات به پزشکی قانونی 7 هزار و 374 نفر بود، 13 درصد افزایش یافته است.
 
 توجه کنیم که: یک تصادف هم؛ ناگوار است.
توصیه‌های پزشکی قانونی برای سفرهای نوروزی و لزوم پیشگیری از سوانح و تصادفات رانندگی
1- حداکثر توجه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های کشور
2- داشتن هوشیاری و استراحت کافی در طول رانندگی؛ توجه به‌سرعت مطمئنه؛ پرهیز از هرگونه انحراف بی‌مورد به چپ و راست و رعایت فاصله‌ها و... می‌تواند به کاهش آمار سوانح و تصادفات رانندگی کمک بزرگی نماید.
3- رفتارهای پرخطر در رانندگی می‌تواند حادثه‌آفرین باشد.


دیدگاه‌ها  

#1 ماسوری 1400-12-25 20:00
ادره پزشک قانونی را بردند پای کوه در انتهای خایدالو ساختند که حتی جاده هم ندارد بعد جالبه مراجعان پزشکی قانونی اکثرا از لحاظ جسمی مشکل دارند و تصادفی هستند چرا ادارات را نمیندازن جای دشت و هموار؟؟؟ یافته پیگیری کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا