یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيري کلاه‌بردار و کشف پیشدستانه شرکت هرمی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
 به گزارش یافته، سرهنگ "عبدالرضا رخشان " دراین‌باره بيان داشت: در راستای طرح‌های مبارزه با شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز با کسب اطلاعات که يک نفر با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبالغی را از شهروندان کلاه‌برداری کرده است که احتمال کلاه‌برداری با اهداف هرمی متصور بوده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
 وی افزود: فرد کلاه‌بردار با اخذ مبالغی از شهروندان تحت عنوان بازاریابی در مشاغل پردرآمد فعالیت کرده که با انجام کار پلیسی و اطلاعاتی به‌عمل‌آمده توسط مأموران مشخص شد مکان مذکور فاقد هرگونه تابلو و علائمی بوده که به‌صورت غیرقانونی برای شرکت غیرمجاز فعالیت می‌نماید.
 رئیس پلیس آگاهی لرستان، تصریح کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
 این مقام انتظامی، اظهار داشت: متهم دستگيرشده در تحقیقات صورت گرفته و مواجهه شدن با دلايل و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و به مراجع قضائی معرفی و جهت وی قرار تأمین مناسب صادر شد و ضمناً در این راستا شکات شناسایی و شکایت آنان اخذ شد.
 رئیس پلیس آگاهی لرستان در پايان، خاطرنشان شد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوریت‌های پليسي 110 تماس حاصل نمایند.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا