یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آقامحمدي نماينده خرم‌آباد از پاسگاه محيط‌باني كل‌در سفيدكوه ديدن كرد - يافتهنماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد ديدن كرد و در پاسگاه سرمحیط‌بانی کل‌در دیداری صمیمی با محیط‌بانان این منطقه داشت.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي محيط زيست، "ابراهیم آقامحمدی" ضمن ملاحظه نقاط مختلف منطقه حفاظت‌شده سفید‌کوه خرم‌آباد، اظهار داشت: حفظ محیط زیست باید از اولویت‌های مردم، دولت و مجلس باشد و همه باید تلاش کنیم که مشکلات حفاظت از محیط زیست را حل نماییم.

وي پس از شنيدن گزارش "محمدحسين بازگير" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در خصوص منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد، ظرفیت ها و توانمندی‌های محیط زیست لرستان و همچنین مسائل و مشکلات پیش روی حفاظت از محیط زیست استان از جمله وضعیت نامطلوب اعتبارات با توجه به حجم وسیع فعالیت‌ها و گستردگی وظایف این سازمان و همچنین وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه محیط‌بانان، پای صحبت‌ها و درد دل جمعی از محیط‌بانان این منطقه نشست.

در این دیدار صمیمی، محیط‌بانان ضمن اظهار عشق و علاقه به طبیعت و حفاظت از نعمت‌ها و سرمایه‌های خدادادی این استان به بیان مشکلات و سختی‌های حفاظت از این مواهب الهی به ویژه وضع نامناسب معیشتی خود پرداختند.

محیط‌بانان همچنین کلیپ سخن‌رانی "‌بهبود فریبا بازیگر نقش محیط‌بان در سریال نوروزی پایتخت 3‌" را برای نماينده مردم خرم‌آباد پخش كردند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا