یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار محمد قنبري فرمانده انتظامي لرستان- يافتهفرمانده انتظامي استان لرستان در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت‌: پليس مخالف شادي مردم نيست، ولي چنان‌چه اين شادي باعث بر هم زدن نظم عمومي و آسايش مردم شود، پليس وارد عمل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد قنبري" در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت‌: آن‌چه در اين‌باره پر اهميت جلوه مي‌كند‌، احترام به انديشه‌هاي گوناگون است‌.

وي افزود‌: از مصاديق اين انحراف‌، مي‌توان به ورود قاچاق مواد محترقه و انفجاري كه فاقد استاندارد‌هاي لازم نيز هست اشاره كرد كه در اين ميان عده‌اي سودجو و فرصت‌طلب هم با سوء استفاده از احساسات پاك كودكان‌، نوجوانان و جوانان و نيازمندي‌شان به شادي و شعف‌، شرايطي را فراهم مي‌آورند كه اين گروه‌هاي سني را در معرض خطر جاني قرار دهند‌.

فرمانده انتظامي استان خاطر‌نشان كرد‌: از نگاه ديگر اقداماتي كه اين افراد انجام مي‌دهند‌، زير پا گذاشتن حقوق جامعه و شهروندان است چرا كه هم اموال عمومي و شخصي را با خطر تخريب مواجه مي‌كنند و هم زمينه‌‌ساز بروز فاجعه‌هاي انساني مي‌شوند، ضمن اين كه از تبعات استفاده از مواد محترقه قاچاق و غير‌استاندار‌د، نمي‌توان گذشت كه خود هزينه‌هاي سنگيني را به لحاظ مالي و روحي در خانواده‌ها و جامعه‌ها بر جاي مي‌گذارد‌.

اين مقام مسوول خاطر‌نشان كرد‌: پليس هيچ‌گونه مخالفتي با شادي مردم ندارد و حتي در اين زمينه ضمن همراهي با آنان زمينه امنيت اين‌گونه شادي‌ها را فراهم كرده مي‌كند و خط قرمز نيروي انتظامي براي چهارشنبه آخر سال‌، ايجاد مزاحمت براي شهروندان است و پليس با شدت با اين‌گونه مسائل برخورد مي‌كند‌.

قنبري تصريح كرد‌: بستن معابر‌، ايجاد ناهنجاري‌ها در شهر، حركات مستانه‌، ايجاد مزاحمت براي مردم و سد معبر‌، حركات غير‌شرعي و ناشايست و استفاده از مواد محترقه غير‌مجاز از مصاديقي است كه پليس به شدت با آنان برخورد خواهد كرد‌.

اين مقام انتظامي افزود‌: پليس عوامل اين‌گونه اقدامات را دستگير خواهد كرد و اين افراد تا پايان تعطيلات در بازداشت خواهند بود و همچنين خودرو‌هايي كه اين روز مرتكب تخلف شوند تا پايان تعطيلات متوقف و به پاركينگ منتقل خواهند شد تا پس از تعطيلات به مورد آنا‌ن رسيدگي شود‌.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا