یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حبيب‌الله خجسته‌پورسرپرست فرمانداري خرم‌آباد لرستان- يافتهجلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان در فرمانداري خرم‌آباد برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در اين جلسه كه به رياست سرپرست فرمانداري خرم‌آباد برگزار شد، تمهيدات لازم در خصوص هشدار هواشناسي مركز لرستان مبني بر بارندگي شديد و احتمال وقوع سيل در برخي از مناطق شهرستان اتخاذ گرديد.

سرپرست فرمانداري شهرستان خرم آباد در اين جلسه بر لزوم آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان در خصوص مقابله با هر گونه حادثه تاكيد كرد و اظهار داشت: با توجه به مطالعات و پيش‌بيني‌هاي هواشناسي مبني بر احتمال بارندگي‌هاي شديد طي چند روز آينده و احتمال وقوع سيل، از مسوولان دستگاه‌هاي عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان خواسته شده كه با آمادگي كافي تمهيدات لازم در راستاي جلوگيري از وقوع هرگونه حادثه به ويژه سيل و آب‌گرفتگي معابر را اتخاذ نمايند.

"حبيب‌الله خجسته‌پور" گفت: در همين راستا از دستگاه‌هاي ذي‌ربط خواسته شده نسبت به بازگشايي مسير رودخانه‌ها و مسيل‌هاي شهرستان اقدام و شهرداري نيز نسبت به بازگشايي جداول آب و مسير رودخانه خرم‌آباد و مسدود نمودن پاركينگ ساحلي مركز شهر در زمان بارندگي اقدام نمايند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از شهروندان و به ويژه روستائيان همجوار با رودخانه‌هاي حوزه شهرستان خواست با توجه به احتمال بارش شديد باران در روزهاي آتي، تمهيدات لازم درخصوص پيش‌گيري از وقوع حادثه احتمالي را انجام نمايند.

سرپرست فرمانداري خرم‌آباد از آمادگي كامل همه دستگاه‌هاي اجرايي عضو شوراي مديريت بحران در مقابله با وقوع حوادث احتمالي خبر داد و به شهروندان اطمينان خاطر داد كه دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان با اجراي برنامه‌هاي مدون با تمام توان از بروز هر گونه حادثه احتمالي تا حد ممكن جلوگيري خواهند نمود و در صورت بروز هرگونه حادثه و بحران، به نحو احسن مديريت خواهد شد.

تمهيدات فرمانداري خرم‌آباد به منظور هشدار هواشناسي در خصوص وقوع سيل- يافته

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا