یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمد لشني كوهنورد دورودي- يافتهمسوول هلال احمر دورود گفت: با بهبود وضعیت هوشیاری "محمد لشني"، طي روزهای آینده وي از بیمارستان ترخیص و به خانه باز مي‌گردد.

به گزارش يافته، "عباس عبدی" اظهار کرد: بعد از پیدا شدن اين کوهنورد دورودی، عملیات مداوا بر روی وی انجام شد و با آمبولانس به بیمارستان 7 تیر شهرستان دورود انتقال پیدا کرد.

وي بيان نمود: وي ابتدا 2 روز در بخش CCU و از روز جمعه در بخش عمومی این بیمارستان بستری شده است.

عبدي بیان کرد: لشني بر اثر سقوط از صخره دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه دست، پا و کمر شده بود که به منطقه‎ پاتاف پناه برده و بر اثر شدت سرما دچار سرما‌زدگی شدید می‌شود.

وي درباره وضعیت هوشیاری كنوني هوشياري اين كوهنورد لرستاني اظهار كرد: روز اول این کوهنورد نیمه‌هوشیار بود که با گذشت زمان اکنون هوشیاری او در حد مطلوب و بالایی است.

سرپرست فرمانداری دورود نیز در این رابطه اظهار کرد: امروز خانواده محمد لشنی با مراجعه به ساختمان فرمانداری دورود از مسوولان فرمانداری و هلال‌احمر استان برای عملیات جست‌و‌جو و پیدا کردن فرزندشان تقدیر و تشکر کردند.

قابل ذكر است محمد لشنی کوهنورد مصدوم دورودی با بیش از 15 سال سابقه در رشته کوهنوردی و صخره‌نوردی عضو هیأت کوهنوردی و خانه کوهنوردی دورود است و اکنون مسووليت فنی گروه کوهپیمایی سایپا و نماینده انجمن کوهپیمایی ایران در دورود را بر عهده دارد.

وی جمعه‌ي گذشته به صورت انفرادی به ارتفاعات پریز در اشترانکوه شهرستان دورود رفته بود که در مسیر دچار حادثه و سقوط از صخره می‌شود که با تلاش فراوان نیروهای امدادی پس از 4 شبانه روز عملیات جست‌وجو، صبح روز سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه زنده پیدا شد.

محمد لشني كوهنورد گم‌شده دورودي- يافته

محمد لشني (سمت راست)

 

 

 


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا