یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات کوهنوردی استان پیدا شدن یک جسد در کوه یافته خبر داد
به گزارش یافته، عصر جمعه نهم مردادماه، آرش قیاسیان با اعلام این خبر، گفت: ساعتی قبل جسدی با هویت نامعلوم توسط اعضای هیات کوهنوردی استان و با همکاری باشگاه کوهنوردی کوچ خرم‌آباد در مسیر کلاکه - یافته‌کوه کشف شد.
وی احتمال داد که جسد مربوط به دکتر «سلیمان بُرزویه» پیشکسوت ۸۴ ساله کوهنوردی باشد که صبح جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ به قصد رفتن کوه‌های اطراف خرم‌آباد از منزل خارج و هرگز مراجعت نکرد.
 
خانواده مرحوم برزویه جسد را شناسایی کردند
اما ساعتی قبل هلال‌احمر استان لرستان با انتشار خبری اعلام کرد: خانواده مرحوم برزویه با توجه به برخی علائم و مشخصات ازجمله کفش و لباس نامبرده را شناسایی کردند.
صارم رضایی مدیر کل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان، با اعلام این خبر گفت: جسد پیدا شده توسط یکی از اعضای باشگاه کوهنوردی کوچ‌ در مسیر گلاکه پیدا می‌شود وی بلافاصله به دبیر هیأت کوهنوردی اطلاع می‌دهند و اطلاع‌رسانی لازم توسط این عزیزان در هیأت کوهنوردی استان صورت می‌گیرد.
رضایی ادامه داد: پس از اعلام بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت به منطقه اعزام شدند که با توجه به تاریکی هوا و دستور دادستان مبنی بر عدم انتقال جسد به دلیل بررسی‌های لازم و رعایت مراحل قانونی عملیات انتقال جسد به فردا موکول شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به مفقود شدن دکتر برزویه در تیرماه سال جاری و عملیات جستجوی ناموفق علیرغم چندین روز گشت زنی، نیروهای امداد و نجات استان با خانواده ایشان جهت شناسایی احتمالی تماس گرفته شد تا در منطقه حضور پیدا کنند.
 رضایی افزود: خانواده مرحوم با توجه به برخی علائم و‌ مشخصات از جمله کفش و لباس نامبرده را شناسایی کردند.
 
شایان ذکر است دکتر «سلیمان بُرزویه» پیشکسوت ۸۴ ساله کوهنوردی صبح جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ به قصد رفتن کوه‌های اطراف خرم‌آباد از منزل خارج و بعد از آن مراجعت نکرد.

پیدا شدن یک جسد در کوه یافته/ خانواده دکتر برزویه جسد را شناسایی کردند





 

دیدگاه‌ها  

#1 امیر صارمی 1399-08-09 23:49
تنها نرید کوه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا