یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از کشته و زخمی شدن 7 نفر براثر برخورد خودروها در کیلومترهای ۳۰ محور بروجرد_ اراک خبر داد.
به گزارش یافته، صارم رضایی در جمع خبرنگاران گفت؛ بامداد ۲۱ فروردین‌ماه ۹۹ در کیلومترهای ۳۰ محور بروجرد_ اراک براثر برخورد خودروهای پراید با کامیون ولوو و همچنین برخورد خودرو پراید با کامیون NL در کیلومتر 35 این محور، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.
 وی گفت: پس از اعلام تصادف بین خودروهای پراید و کامیون ولوو توسط مرکز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین‌شهری زالیان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند ک یک نفر کشته حادثه را با استفاده از ست نجات رهاسازی نموده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار داشت؛ در حین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد که در کیلومتر ۳۵ محور بروجرد _ اراک نیز حادثه دیگری رخ داده است که عوامل امدادی سریعاً به محل آن تصادف اعزام شدند.
رضایی گفت؛ این حادثه که بین خودروهای پراید و کامیون NL رخ داده بود، متأسفانه ۵ نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعاً شروع به عملیات رهاسازی کرده و ۵ جسد آن خودرو را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مرکزی تحویل دادند.
 رضایی در پایان خاطرنشان کرد؛ از همه عزیزان مسافر خواهشمندیم حتی‌الامکان در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

شب تلخ محور بروجرد- اراک؛ 6 کشته و ۱ مصدوم در برخورد خودروها


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا