یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: خودرو سواری حامل كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد ريال توسط ماموران انتظامی در شهرستان "دورود" توقیف شد.
دستگیری 333 خلافکار در خرم آبادبه گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی "دورود" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگي مقام قضائي یک دستگاه خودرو سواري سمند را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، کالای قاچاق شامل  120 دستگاه سنگ فرز و فلاكس چاي ،27دستگاه دريل برقي و 20 دستگاه كليدساز  فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه محموله كالاي قاچاق از استان‌های جنوبي به سمت پايتخت بارگیری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک ميليارد ریال اعلام کردند، همچنین متهم پرونده تحويل مراجع ذی‌صلاح شد .
 
 
کشف كالاي قاچاق ميلياردي در ازنا
فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف كالاي قاچاق 5 ميلياردي در شهرستان "ازنا" خبر داد.
 سردار"حاجي محمدمهديان نسب"در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان "ازنا" در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محور کمربندی "ازنا - شازند" يك دستگاه كاميون فوتون را متوقف کردند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسي از خودرو توقیفی 69 عدد لوازم استوك خودرو سنگين شامل صفحه خودرو، موتور ليفتراک و غلتک و جرثقيل، دينام خودرو و پمپ‌های فلزی و پلاستيکی، تبديل فلزی و فشارسنج آب كشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه محموله مکشوفه از استان‌های جنوبي به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، افزود: کارشناسان ارزش كالاهاي مكشوفه را 5 میلیارد ريال برآورد کردند، متهم برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا