یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بر اثر برخورد شدید بین تریلی؛ بنز باری و پراید سواری‌ در محور خرم‌‌آباد به بروجرد (محدوده پلیس‌راه) 7 نفر مصدوم شدند.
به گزارش خبرنگار یافته، حدود ساعت 16 و 45 دقیقه عصر جمعه 27 دی‌ماه براثر برخورد شدید بین تریلی؛ بنز باری و پراید سواری‌ در محور خرم‌‌آباد به بروجرد (محدوده پلیس‌راه) 7 نفر که اکثرا" از سرنشینان خودروی سواری پراید بودند، مصدوم شدند.
 
در این حادثه 7 نفر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی اورژانس و هلال‌احمر به مراکز درمانی اعزام شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 ک.گ 1398-10-28 03:57
متاسفانه در مقابل فرماندهی پلیس راهور سرعتگیرهای غیر استانداردی( شما بخوان تپه) ایجاد شده است که همواره باعث ایجاد نقص فنی و تصادف خودروهای عبوری می گردد.گر چه اقدام به اصلاح ارتفاع سرعتگیرها نموده اند، ولی هنوز یکی از دلایل تصادف در این ناحیه است.سالهاست که این مدل موانع ،جهت کاهش سرعت منسوخ شده اند و از دوربین جهت این امر استفاده می گردد.
نقل قول کردن
#2 مهدی 1398-10-28 08:45
رئيس امور مديريت مشاغل و نظام‌هاي پرداخت سازمان اداري و استخدامي تاكيد كرد كه بار سنگين مالي از دلايل به تعويق افتادن اجراي مصوبه مربوط به افزايش تا ۵۰ درصدي امتيازات است و اگر اين موضوع حل و فصل شود، به طور حتم براي تمامي كاركنان در كليه سطوح در دستگاه‌هاي مشمول قانون مديريت خدمات كشوري اجرايي خواهد شد.

اسامي دستگاه‌هايي كه افزايش ۵۰ درصدي امتياز حقوق كاركنان را داشتند

اما در رابطه با اين‌كه تاكنون چه دستگاه‌هايي توانسته‌اند از افزايش ۵۰ درصدي امتيازات فصل دهم قانون مديريت خدمات كشوري برخوردار شوند، اين مقام مسئول در سازمان اداري و استخدامي توضيح داد كه دستگاه‌هاي تابعه قوه قضائيه ۵۰ درصد، وزارت كشور ۲۰ تا ۳۵ درصد، وزارت نيرو ۲۰ درصد، سازمان دامپزشكي ۳۵ درصد و سازمان پزشكي قانوني ۳۵ درصد استفاده كرده‌اند كه البته تمامي اين دستگاه‌ها حدود هفت سال پيش اين مجوز را دريافت و افزايش را اعمال كردند.
نقل قول کردن
#3 مهدی 1398-10-28 13:10
امروزه شاهد مرگ و میر های فراوانی هستیم که دل آقایان هنوز که هنوز هست درد نگرفته.تولید خودرو بی کیفیت؟جادهای غیر استاندارد ،عدم حذف نقاط حادثه خیز؟چه کسی پاسخگوی مرگ و میر های زمینی هست ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا