یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي کوهدشت از شناسايي و دستگيري شرور سابقه‌دار و تحت تعقيب در عمليات ضربتي پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی"با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع چند فقره چاقوکشی، شرارت و ايجاد مزاحمت براي شهروندان و بر هم زدن نظم عمومی از سوي فردي شرور در کوهدشت بررسی موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي کوهدشت تصريح کرد: پلیس شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي دريافتند متهم فردي سابقه‌دار است که به اتهام چندین فقره تیراندازی به اماکن خصوصی، شرارت، چاقوکشی و عربده‌کشی در انظار عمومی، قدرت‌نمایی با سلاح جنگی در فضای مجازی و شرارت تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي است که با استفاده از شگردهای خاص پليسي مخفيگاه متهم را شناسايي کردند.
سرهنگ دولتشاهی افزود: با تشکيل تیم‌های ويژه عملياتي و هماهنگي مقام قضائي، متهم به همراه یکی از همدستانش در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير شدند.
به گزارش پلیس، وی در پايان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنيت عمومي، نظم و آرامش مردم را بر هم بزنند.

دیدگاه‌ها  

#1 علیرضا 1398-10-02 08:41
یننو حساوویی ادب بکیت تو رو خدا .. دستو درد نکه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا