یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که با حضور به موقع در مأموريت ها مي توانيم از بسياري از وقايع پيشگيري كرد گفت : اقدام به موقع مرکز فوریت های پلیسی 110 باعث پیشگیری از انفجار و ایجاد خسارت تانکر حامل سوخت در خرم آباد شد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: روز گذشته طی تماس تلفنی راننده یک دستگاه کامیون حامل 26 هزار لیتر سوخت در آزادراه خرم زال با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر ایجاد نشتی در شیر تخلیه تانکر و این که هر لحظه امکان انفجار یا آتش‌سوزی و بروز حادثه متصور است، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: با حضور به موقع عوامل انتظامی و امدادی و رفع نقص موقت، کامیون موردنظر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه هدایت و از بروز حادثه دل‌خراش پیشگیری شد.
وی حضور به موقع پليس در انجام مأموریت‌ها را يك اصل دانست و افزود: با حضور به موقع در مأموریت‌ها می‌توانیم از بسياري از وقايع پيشگيري كرد و موضوع را به مسير صحيح هدايت كنيم.
سردار مهدیان نسب در پایان ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی در هنگام سوخت‌گیری و حمل آن توسط کامیون داران و رانندگان به شهروندان توصیه کرد: هرگونه نیاز پلیسی را به تلفن 110 اعلام کنند‌.

حضور به موقع پلیس مانع انفجار تانکر حامل سوخت در خرم آباد شد



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا