یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان جزئیات تیراندازی به مامورین شهرداری خرم‌آباد را اعلام کرد.
سرهنگ رضا شیراوژن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خبرهای منتشرشده مبنی بر تیراندازی به عوامل شهرداری در میدان امام حسین (ع) شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: در این رابطه هیچ‌گونه گزارش و یا شکایتی از سوی عوامل شهرداری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نشده است.
وی، افزود: با توجه به تحقیقات میدانی به عمل آمده از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد، صرفاً تیراندازی هوایی در آن محله صحت داشته که بلافاصله فرد خاطی کمتر از یک ساعت دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: همچنین از شهروندان عزیز تقاضا داریم که به‌محض بروز هر گونه موضوعات این‌چنینی بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
بنابر این گزارش، روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد نیز اعلام کرده است که عصر امروز یکشنبه ۲۰ آبان ماه عده‌ای از فروشنده نماها و اراذل با مأمورین سد معبر شهرداری خرم‌آباد که در حال انجام‌وظیفه بودند درگیر شده و اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کردند.
گفتنی است در پی درخواست‌های مردمی و همچنین در راستای اجرای وظایف قانونی، نیروهای اجراییات شهرداری خرم‌آباد با هماهنگی نیروی انتظامی در روزهای گذشته اقدام به جمع‌آوری دست‌فروشان و عاملین سد معبر در سطح شهر کرده‌اند.
ناصر کاکی رئیس اجراییات شهرداری خرم‌آباد در این رابطه گفت: این درگیری در پی آن رخ داد که نیروهای شهرداری بنا به روال گذشته اقدام به تذکر به دست‌فروشان و جمع‌آوری آنان از یکی معابر پر ازدحام کردند که متأسفانه با واکنش شدید، فحاشی و در نهایت تیراندازی برخی از فروشنده نماها مواجه شدند.

دیدگاه‌ها  

#1 یاری 1398-08-21 10:06
جناب سرهنگ اینگونه موارد با اعمال قانون و برخورد شدید نیروی انتظامی حل و فصل نمی شود؟شخص جناب عالی بعنوان حقوق بگیر کافیست 1 ماه حقوتان با تاخیر پرداخت شود .انوقت خودتان را جای این افراد بگذارید؟این همه بیکاری ،این همه رانت خواری ،این همه زمین خواری ،این همه رانت بازی و رابطه بازی ،این همه چپاول منابع ملت و اختلاس به اینها اراذل نمی گویید ؟اینگونه کلمات را فقط برای مردم عادی به کار می برید؟شما مکان مناسب و زیر ساختهای لازم را برای دستفروشان محیا بفرمایید؟برادر من هر کاری باید ریشه یابی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 بروهی لرستان 1398-08-21 14:37
دست فروش عزیزی ک‌میدان‌شقایق بساط پهن کردی آیا درک و فهم‌اینو نداری ک راه آمبولانس بیمارستان قلب واقع در خیرآباد رو بستی چهره شهر رو نابود و زشت کردی جلوی عبور خودروها و مردم رو گرفتی..خواهشن ی کم فهم درک اجتناعی داشته باش
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1398-08-21 15:55
شهرداری نباید از اینطور افرادی بترسد ،وگرنه این شهر به بازار میوه تره بار تبدیل میشه بزودی
نقل قول کردن
#4 68 1398-08-21 18:24
مامورین سد معبر شهرداری خرم آباد انصافا بویی از انسانیت نبردن.
یافته سانسورش نکی
نقل قول کردن
#5 علي ١١١ 1398-08-21 20:57
آقايان شهرداري فكري به حال اين دست فروشان كنيد كه شهر رو واقعا زشت كردن هر جاي اين شهر ميري شده نيسان و وانت و دست فروش
نقل قول کردن
#6 لرستان 1398-08-21 21:08
لطفا فروشنده نما رو تعریف کنید.
نقل قول کردن
#7 رضا 1398-08-21 21:55
دستفروشی نکن باید چیکار کنن. خرج زن و بچه شون از کجا بیارن.
خدایش دستفروشان هیچ مشکلی برا شهر ندارن .
فقط باید ساماندهی بشن.نه با چوب و چماق آقای شهردار
نقل قول کردن
#8 شهروند ۱ 1398-08-21 22:10
اکثر این دستفروشها جوانانی هستن که چوب بی برنامه گی مسئولین استانرا میخورند ، این بندگان خدا برای امرار معاش چکار کنند ،؟؟ صنایع استان را که نابود کردید ، شنیدها حاکی است یخچال سازی که الان شروع بکار کرده کسانی را جذب میکنه که از طرف اداره کار بصورت کار آموز معرفی میشن و در طول این مدت کار آموزی چون هزینه ها را اداره کار میپردازه ، کار فرما پس از گذراندن دوره کار آموزی به بهانه های مختلف این بندگان خدا را اخراج میکنند ، این هم اشتغالزایی که چند وقته دیگه آمار میدهید
نقل قول کردن
#9 سروش 1398-08-21 22:38
اگر از اول بااین مسله برخورد می شد الان کاربه گستاخی عده ای فروشنده نمانمی رسید که بدون دادن کوچکتر ین عوارض و مالیات شهررابه لجن بکشند باور کنید وضع مالی عده ای از دستفروشان از کارمندان بهتر است
نقل قول کردن
#10 شهروند 1398-08-21 23:29
لطفا برخورد شود.
نقل قول کردن
#11 بارانی 1398-08-22 12:52
اقای سروش
چرا افرادیکه 700 دستگاه خودرو پورشه وارد می کنند ؟؟؟مالیات نمی دهند؟؟؟
چرا افرادیکه با ارز دولتی بجای وارد کردن کالای اساسی کالاهای آرایشی و ...وارد می کنند عوارش نمی دهند؟؟؟؟؟؟و.... .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
نقل قول کردن
#12 اسماعیل حاجی جودکی 1398-09-17 10:53
من خودم جنوب کار می کنم و مشکل بیکاری لرستان واقعا زیاده و اینها هم درسته که نظم شهری بهم می زنند ولی متاسفانه چاره ای ندارند بیکار هستن و خانواده هزینه داره باید راه حل درستی داده بشه نه با خشونت برخورد بشه که اونها هم مقابله به مثل کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا