یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در محور خرم‌آباد – اندیمشک خبر داد.
به گزارش یافته، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» ، اظهار داشت: ماموران پلیس‌راه خرم‌آباد- اندیمشک حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در آزادراه خرم زال به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسي از خودرو مذکور انواع کالای خارجی قاچاق شامل مواد خوراکی، لوازم و قطعات خودرو و انواع لوازم‌خانگی و آرایشی و بهداشتی كشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را 7 میلیارد ریال برآورد کردند گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
 
52 تن گندم قاچاق در الیگودرز توقیف شد
فرمانده انتظامی استان از توقیف 2 دستگاه کامیون حامل 52 تن گندم قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در الیگودرز خبر داد.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب، گفت: ماموران انتظامي ایست و بازرسی خمه الیگودرز حين كنترل خودروهاي عبوري در محور اصفهان – الیگودرز 2 دستگاه کامیون حامل گندم قاچاق را متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از خودروهای توقیفی، 52 تن گندم قاچاق فاقد هرگونه مجوز كشف و 2 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
به گفته فرمانده انتظامی لرستان كارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را یک میلیارد و 300 میلیون ريال برآورد کردند و متهمان تحويل مراجع ذی صلاح شدند.
سردار مهدیان نسب در پايان گفت: با توجه به تاثيرات منفي قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه حمل و نگهداري كالاهاي قاچاق مراتب را با تلفن فوریت‌های پليسي 110 در ميان بگذارند.

دیدگاه‌ها  

#1 جمال 1398-08-16 11:54
لعنت بر قاچاق چی و قاچاق فروش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا