یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 10 روز گذشته خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» اظهار داشت: در راستای وظایف ذاتی پلیس و ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون 5 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجراء درآمده است.
وی بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصدهای صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی 47 نفر سارق شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر که پس از انجام بازجویی‌های فنی به 83 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان داشت: در بحث مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ 10 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات متعدد دستگیر و مقدار 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و همچنین 142 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
سرهنگ طرهانی گفت: 224 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و تحویل دستگاه قضا شدند ضمن این که 284 دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: به حول و قوه الهی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر و بی‌امان ادامه داشته و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضا برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجارشکنان خواهیم داشت.
 
دستگیری 69 متخلف در کوهدشت
فرمانده انتظامي کوهدشت از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري 69 نفر متخلف خبر داد.
سرهنگ «عباس دولتشاهی» گفت: با هدف ارتقاي کمي و کيفي نظم و امنيت و برخورد قانوني با مخلان آرامش شهروندان، طرح ارتقا امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در دستور کار مأموران انتظامي کوهدشت قرار گرفت.
وي افزود: در جريان اين طرح 69 نفر متخلف انواع جرائم و 5 سارق دستگير و 14 فقره انواع سرقت کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: توقيف 11 دستگاه موتورسيکلت و 8 دستگاه خودرو متخلف و پلمپ 20 واحد صنفی از ديگر نتايج اجراي اين طرح بود.
سرهنگ دولتشاهی با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح گفت: اجراي اين طرح‌ها به‌طور مستمر در توابع این شهرستان به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.
 
 
كشف كالاي قاچاق در دورود
فرمانده انتظامي استان از توقيف یک دستگاه کامیونت ایسوزو و كشف كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد و 100 ميليون ريال در شهرستان دورود خبر داد..
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائي یک دستگاه کامیونت ایسوزو را توقيف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروي توقیفی 47 طاقه پارچه چادري 498 جفت انواع كفش مردانه و زنانه و 15 عدد کپسول شارژ گاز کولر و یخچال فاقد مدارک گمرکی کشف و 2 نفر را در این رابطه دستگير كردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک ميليارد و 100 ميليون ریال اعلام کردند، گفت: متهمان با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.
 
توقیف محموله قاچاق در دورود
فرمانده انتظامي استان از توقيف سواري سمند و كشف كالاي قاچاق به ارزش 20 ميليارد و 120 میلیون ريال در شهرستان دورود خبر داد.
سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در تشریح این خبر گفت: مأموران يگان امداد این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواري سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروي مذکور 600 دستگاه كامپيوتر خودرو،12 عدد فنر،5 عدد سیم کلاچ،40 عدد پمپ‌بنزین،24 عدد طبق، 10 دست لنت ترمز و 40 عدد اویل طبق خودرو قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف كردند.
فرمانده انتظامی لرستان بابیان اینکه محموله كالاي قاچاق از استان‌های جنوبي بارگيري و به سمت پايتخت در حركت بوده اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 20 ميليارد و 120 میلیون ریال اعلام، كه متهم به همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شد.

از دستگیری 69 متخلف در کوهدشت تا کشف قاچاق در دورود/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1398-08-14 15:25
بلوار امام رضا خرم آباد کانال و جوب عبور آب ندارد و هنگام بارندگی تمام خاک و شن حاشیه جاده وارد بلوار میشود و تردد را مسدود میکند خواهش میکنم شهرداری منطقه ۲ خرم آباد رسیدگی کند!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا