یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از توقيف یک دستگاه کامیونت ایسوزو و كشف كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد و100 ميليون ريال در شهرستان دورود خبر داد.
به گزارش یافته، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائي یک دستگاه کامیونت ایسوزو را توقيف کردند.
وی افزود: مأموران  در  بازرسی  از  خودروی‌های  توقیفی  تعداد 47طاقه پارچه چادري498جفت انواع كفش مردانه و زنانه و15عدد کپسول شارژ گاز کولر و یخچال  قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و 2نفر را دستگير كردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک ميليارد و 100 ميليون ریال اعلام کردند، گفت: متهمان با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.
 
كشف پارچه قاچاق در چگني
فرمانده انتظامي چگني از كشف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ " سلطانمراد زارع" اظهار داشت: مأموران پاسگاه چنار در ايست و بازرسی مقطعي در آزادراه خرم زال حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 شوتي در حال حرکت بوده مظنون و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 15 طاقه پارچه خارجي کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی چگني تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده 800 میلیون ریال است و متهم به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در ازنا

فرمانده انتظامی استان از کشف 3 میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرستان ازنا خبر داد.

سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» در تشریح این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی فرماندهی شهرستان ازنا در طرح مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی از خودروی توقیف‌شده بازرسی و 80 هزار دست قاشق و چنگال قاچاق کشف کردند.

وی عنوان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی شد.

سردار مهدیان نسب در خاتمه افزود: مبارزه با قاچاق کالا به‌صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و محیط را برای قاچاقچیان ناامن خواهیم کرد.




 

دیدگاه‌ها  

#1 کمری 1398-08-12 13:05
قاچاق هیچگونه ضمانتی نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا