یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تصادف در جاده رومشکان سه کشته و شش مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش یافته، صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این حادثه خودرو‌های سواری سمند و پراید در پنج کیلومتری پایگاه امداد جاده‌ای رومشکان به سمت سه‌راهی زانوگه شهرستان کوهدشت به شدت با هم برخورد کردند که سه نفر جان باختند و شش نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
رضایی گفت: جاده رومشکان به سمت کوهدشت یکی از جاده‌های پر رفت‌وآمد و ازجمله محور‌های حادثه‌خیز است.
او در ادامه افزود: بلافاصله بعد از اعلام حادثه تیم امداد و نجات پایگاه امداد جاده‌ای رومشکان با دو خودروی ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به انجام اقدامات و کمک‌های اولیه پرداختند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر در دم جان‌باخته، افزود: دو نفر دیگر توسط عوامل هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ احیاء و به بیمارستان منتقل شدند، ولی متاسفانه در بیمارستان این دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
رضایی گفت: شش نفر دیگر نیز مورد مداوا قرار گرفتند به توسط عوامل هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.
او بیان کرد: با توجه به شروع بارش‌ها در استان تقاضا داریم رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.





برخورد شدید خودروها 9 کشته و مصدوم بر جای گذاشت+ عکس

دیدگاه‌ها  

#1 سیاوش گودرزی 1398-08-08 21:25
این جاده یکی از خطرناکترین جاده های ایرانه که در عین حال ترانزیت هم هست چرا مسئولین به فکر نیستن چرا از پولی که از ماشین های ترانزیت میگیرن خرج خود این جاده نمیکنن؟چرا جان آدم ها واسشون اهمیت نداره هفته پیش هم یه تصادف دیگه در جاده بلوران که ادامه همین جادست چند نفرو کشت واقعا جای تاسف داره جان آدم ها پشیزی ارزش نداره
نقل قول کردن
#2 شاکرمی 1398-08-09 09:29
دوباره موقع انتخاباته و50هزار تعرفه بندازین تو صندوق
تعصب وبزارین کنار مردم رومشکان
نقل قول کردن
#3 سیاوش گودرزی 1398-08-09 13:35
جناب دبیر و رییس پایگاه خبری یافته استدعا میکنم خبر یا در واقع غم نامه ای در مورد جاده رومشگان بنوسید خدا شاهده بنده رومشگانی نیستم فقط تاسف میخورم وقتی مرگ هم استانی های مظلومم رو تو این جاده میبینم
ای که دستت میرسد کاری بکن
پیش از آن کاز تو نیاید هیچ کار
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا