یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان لرستان از کشف 13 کيلو گرم مرفين و دستگيري دو سوداگر مرگ در شهرستان اليگودرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "‌محمد قنبري‌" گفت‌: در راستاي مقابله با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اليگودرز  در پي دريافت گزارشي مبني بر حمل مواد مخدر مرفين توسط يک دستگاه اتوبوس در محور خمين‌- اليگودرز بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي اظهار داشت‌: اکيپي از ماموران مبارزه با قرار گرفتن در مسير جاده و پس از انجام چندين ساعت کار اطلاعاتي و مراقبتي در نهايت در محور خمين‌- اليگودرز‌، يك دستگاه خودروي اتوبوس را با مشخصات مورد نظر مشاهده و دستور ايست صادر کردند‌.

قنبري با اشاره به اين که راننده اين خودرو بدون اعتنا به هشدار ماموران اقدام به فرار کرد افزود‌: ماموران پس از تعقيب و گريزي موفق به توقيف خودرو و کشف 13 کيلو و 450 گرم مرفين شدند.

فرمانده انتظامي استان لرستان بيان داشت‌: در اين رابطه دو متهم دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.

قنبري با بيان اين که سوداگران مرگ و پشتيبانان آنها در آن سوي مرزها قصد دارند‌، جوانان ما را منحرف کرده و در گرداب اعتياد گرفتار نمايند، ادامه داد: در اين راستا اقدامات پليس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه شده بلكه بحث پيشگيري از اعتياد از طريق آگاه‌سازي و تنوير افکار عمومي نيز به طور جدي در دستور كار قرار دارد.

اين مقام مسئول ضمن هشدار نسبت به افزايش اعتياد در ميان نسل جوان و پايين آمدن سن اعتياد‌، بر عزم جدي پليس در مقابله با هر گونه توليد و عرضه مواد مخدر تاکيد و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت سوداگران مرگ مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 اطلاع دهند.

وي در خاتمه از برخورد قاطع پليس با مخلان امنيت و برهم‌زنندگان آسايش و آرامش مردم خبر داد و اظهار داشت‌: پليس لرستان در اجراي موفق ماموريت‌هاي خود و استقرار امنيت پايدار به همكاري و مشاركت مردم نياز داشته و تمام امكانات خود را براي ايجاد محيطي آرام براي شهروندان به كار خواهد گرفت.

شايان ذكر است طي روزهاي اخير طرح‌هاي ضربتي مختلف در شهرهاي مختلف استان جهت مبارزه با توزيع‌كنندگان و خرده فروشان مواد مخدر به قوت و شدت در حال اجراست.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا