یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس پلیس فتا استان لرستان از شناسایی شخصی که با درج آگهی جعلی فروش یخچال برند خارجی زیر قیمت واقعی بازار در سایت دیوار از شهروندان کلاه‌برداری می‌کرد، خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ ابراهیمی رئیس پلیس فتا استان لرستان، در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا لرستان با رصد فضای مجازی و سایت‌های درج آگهی کالا و خدمات، شخصی را شناسایی کردند که با درج آگهی جعلی در سایت دیوار محصول یخچال خارجی را زیر قیمت بازار عرضه می‌کرد.
وی در خصوص شگرد کلاه‌برداری متهم گفت: وقتی برخی از شهروندان با وی تماس می‌گرفتند و خواستار خرید یخچال موردنظر می‌شدند او در قبال نگهداری یخچال مبلغی به‌عنوان بیعانه از آن‌ها دریافت می‌کرد و بعد از دریافت پول، شماره شخص خریدار را در لیست سیاه مخاطبان قرار می‌داد و دیگر پاسخگو نبود.
سرهنگ ابراهیمی گفت: چند مورد از شهروندان نیز طی مراجعه به پلیس فتا استان گزارش‌های مشابهِ ای در خصوص فعالیت برخی افراد کلاه‌بردار در سایت دیوار خرم‌آباد به پلیس فتا ارائه دادند که در همین رابطه به‌منظور جلوگیری از کلاه‌برداری طی اقدامات فنی و پلیسی مأموران موفق به شناسایی آگهی‌های جعلی شدند.
رئیس پلیس فتا استان لرستان هشدارهای لازم در خصوص خریدهای اینترنتی به شهروندان ارائه کرد و اظهار داشت: به‌هیچ‌وجه به آگهی‌های تبلیغاتی خارج از عرف در سایت‌های درج آگهی و فضای مجازی توجه نکرده و تا کالای موردنظر رؤیت نشده و اصالت کالا موردبررسی قرار نگرفته، از انتقال هرگونه مبلغ به فروشنده خودداری نمایند و در صورت روبرو شدن با مشکل می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا