یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهدشت گفت: تاکنون هیچ‌گونه سرنخی از جسد رئیس سابق هیئت کوهنوردی شهرستان پیدا نشده و تلاش‌ها همچنان برای یافتن وی ادامه دارد. به گزارش یافته، محمد شریف حسینی، اظهار کرد: ظهر بیست و پنجم اردیبهشت ۹۸ رئیس سابق هیئت کوهنوردی شهرستان که به همراه یک تیم گردشگری به منطقه تفریحی شیرز عزیمت کرده بودند به علت گرمای زیاد برای شنا وارد رودخانه سیمره شده و پس از برگشت، شدت‌جریان آب رودخانه تعادل وی را بر هم زده و علی‌رغم تلاش دوستان برای نجاتش، متأسفانه در آب غرق می‌شود.
حسینی افزود: به‌محض اطلاع از این حادثه، تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل موردنظر اعزام شد و به کار جست‌وجو فرد غرق‌شده ادامه داد.
وی با اشاره به این‌که عملیات جست‌وجو تاکنون بی‌نتیجه بوده است، اظهار داشت: روز گذشته نیز تیم غواصی شهرستان دورود در راستای تسریع در روند جست‌وجو، به منطقه اعزام‌شده که هنوز هیچ‌گونه سرنخی از جسد غرق‌شده کشف نشده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، جوان از لرستان رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهدشت با اشاره به گذشت چهار روز از عملیات جست‌وجو، تصریح کرد: با کمک نیروی‌های محلی و تیم‌های جست‌وجو و نجات هم‌چنان به این عملیات ادامه داده و حاشیه‌های رودخانه سیمره را نیز به‌وسیله دوربین رصد می‌کنیم و امیدواریم که به‌زودی جسد پیدا شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا