یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از افزایش واحدهای گشت محسوس و نامحسوس به‌منظور تأمین امنیت شهروندان در مراکز خرید نوروز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مردم و شلوغی راسته‌های تجاری به‌منظور خرید شب عید، پلیس به‌عنوان خادم و خدمتگزار مردم و حافظ امنیت، با اتخاذ تمهیدات لازم درصدد تأمین امنیتی مطلوب جهت رفاه حال شهروندان می‌باشد.
سرهنگ طرهانی بیان داشت: با به‌کارگیری کلیه توان یگان‌ها و همچنین استفاده از تیم‌های تخصصی به‌منظور پیشگیری از وقوع جرائم بالأخص سرقت، پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس حضوری فعال خواهد داشت وی در ادامه از همه همشهریان خواست به‌منظور امنیت بیشتر وسایط نقلیه خود را در پارکینگ‌های عمومی سطح شهر پارک و از رها نمودن خودرو در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی جدا خودداری نمایند.
وی گفت: همشهریان عزیز به لحاظ اقدامات پیشگیرانه در بحث سرقت حتی‌المقدور به‌جای استفاده از پول نقد از کارت‌های عابر بانک استفاده گردد و از قرار دادن و یا نوشتن رمز کارت عابر بانک جدا خودداری شود و خانم‌ها از همراه داشتن طلاجات و اشیاء قیمتی در مراکز خرید جدا خودداری نمایند.
رئیس پلیس خرم‌آباد در ادامه افزود: پلیس با تمام توان و کما فی سابق در کنار مردم حضوری فعال و مستمر خواهد داشت.
خبر: رضا ملکی


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا