یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق مطب پزشک و کشف اموال مسروقه در یک عملیات ضربتی خبر داد.
سارق یک مطب در خرم‌آباد طی عملیات ضربتی دستگیر شدبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از داخل مطب یکی از پزشکان در سطح شهر خرم‌آباد که مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی به ارزش حدود سیصد میلیون ریال توسط سارق یا سارقان به‌سرقت رفته بود، بلافاصله دستورات لازم به کلانتری 13 فلسطین ابلاغ گردید.
سرهنگ طرهانی اظهار داشت: پس از بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات میدانی توسط کارشناسان متبحر کلانتری، مامورین در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارق گردیدند که پس از تحت نظر قرار دادن و انجام کار اطلاعاتی در حالیکه قصد جابجایی و انتقال تجهیزات مسروقه را از مخفیگاه خود داشته پس از هماهنگی لازم با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و بهمراه تجهیزات مسروقه کشف شده به مقر دلالت گردید.
وی گفت: پس از اخذ استعلامات، مشخص گردید که فرد سارق دارای سوابق کیفری اعم از جعل و کلاهبرداری، سرقت و ... بوده و چندین بار نیز دستگیر و توسط دستگاه قضایی روانه زندان گردیده و متاسفانه دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین می‌باشد.
فرمانده انتظامی‌خرم‌آباد افزود: طی بررسی صورت گرفته مشخص گردیده محلی که توسط سارق مورد دستبرد قرار گرفته فاقد هرگونه ایمنی و بازدارندگی بوده و همین باعث شده به راحتی مورد دستبرد سارق قرار بگیرد لذا از کلیه همشهریان بالخص دارندگان صنوف درخواست کرد که اقدام به نصب تجهیزات بازدارنده اعم از حفاظ و قفل‌های ضد سرقت، دزدگیر و دوربین‌های مداربسته به منظور پیشگیری از وقوع سرقت کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا