یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي بروجرد از توقيف 40 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در طرح برخورد با تخلفات راهور در این شهرستان خبر داد.
توقيف 40 دستگاه وسيله نقليه متخلف در بروجردبه گزارش یافته، سرهنگ " مهدی پورغلامحسین" گفت: طرح پیشگیری از تصادفات فوتی در شهرستان بروجرد با به كارگيري تمامي امكانات  به مدت دو روز با محوريت پليس راهور شهرستان وبا مشارکت ساير پليس‌هاي تخصصي، کوپ تابعه و يگان امداد در سطح حوزه استحفاظي شهرستان به اجرا در آمد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در نتيجه اين طرح تعداد 20 دستگاه خودرو و 20 دستگاه موتورسيكلت متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد.
سرهنگ پورغلامحسین درادامه اظهارداشت: همراه نداشتن کلاه ايمني، نداشتن گواهينامه و مدارك لازم، پلاک و بالاخص مزاحمت براي شهروندان از جمله تخلفات موتور سيكلت سواران و نبستن کمربند ایمنی، عبور از چراغ قرمز، شیشه دودی و حرکت خلاف جهت نیز از تخلفات رانندگان خودور از تخلفات رانندگان وسایل نقلیه بوده كه توقيف و راهي پارکينگ شده‌اند.
پور غلامحسين در ادامه افزود: در مدت ذکر شده تعداد654 مورد تخلفات مربوط به خودورها و تعداد 153مورد تخلفات مربوط به موتور سیکلت سواران بوده که اعمال قانون شده‌اند اعمال قانون شده‌اند.
فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد در پايان بر ادامه يافتن طرح‌هاي برخورد با متخلفان حادثه ساز، تاکید کرد و گفت: هدف از اجراي طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي بالا بردن ضريب امنيت و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان است. 






نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا