یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از دستگيري 9 سارق خودرو، لوازم و قطعات در قالب سه باند حرفه‌ای سابقه‌دار در خرم‌آباد و اعتراف به 58 فقره سرقت و در سطح استان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫سردار مهدیان نسب yaftenews.ir:‬‎به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار " حاجی‌محمد مهديان‌نسب" با بیان این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو، لوازم و محتويات توسط سارق يا سارقان، رسيدگي موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهي استان قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران با انجام 4 ماه كار اطلاعاتي، تعقيب و مراقبت و گشت‌های محسوس و نامحسوس 4 نفر حين سرقت يك دستگاه خودرو سواري در خرم‌آباد را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان خاطرنشان كرد: سارقان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به 58 فقره سرقت خودرو، قطعات و محتويات آن در خرم‌آباد و سطح استان با همدستي 5 نفر ديگر اعتراف كه در عملياتي غافلگيرانه ديگر همدستان آنان را دستگير و 17 دستگاه خودرو سواري و 400 قطعه لوازم و محتويات خودرو سرقتي را كشف كردند.
وی در پايان بابیان استرداد پنج دستگاه خودرو سرقتي کشف‌شده به مالباختگان گفت: 9 نفر اعضاي سه باند با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا