یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان گفت: آمار سرقت در 6ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش یافت.
به گزارش یافته، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لرستان به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: در 6ماهه نخست امسال تعداد کشته شده‌ها در تصادفات جاده‌ای استان نسبت به سال گذشته 14درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه 59 انبار احتکار امسال در استان کشف شد گفت: کشف کالای قاچاق در استان 49 درصد افزایش داشته است و لرستان در برخورد با قاچاق کالا از استان های برتر می‌باشد.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: لرستان یکی از استان‌هایی بود که قاچاق کالا در محورهای ارتباطی آن شدت داشت اما اکنون با همیاری دیگر دستگاه‌های مربوط توانسته‌ایم آن را کنترل کنیم.
وی به دستگیری 12 نفر در موضوع اخلال در تردد کامیونداران اشاره کرد و افزود: جاده‌های لرستان از امن‌ترین جاده‌ای کشور بوده و هیچگونه ناامنی در جاده‌ها وجود ندارد و نیروهای امنیتی جاده‌ها را کنترل می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: در 6ماهه نخست امسال 40 باند و سه شبکه متلاشی توزیع مواد مخدر متلاشی و یک هزار و 494 خرده فروش دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه کشفیات با رویکرد مبارزه با خرده فروشان صورت می‌گیرد افزود: امسال هشت هزار و 198 معتاد جمع‌آوری و به مراکز نگهداری معرفی شد.
سردار مهدیان نسب در پايان گفت: 50 نقطه آلوده در استان شناسایی که 21 نقطه آن در خرم‌‌آباد است و قرارگاه جهادی نيز در راستاي کاهش آسیب اجتماعی تشکیل شده است.


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا