یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس پليس آگاهي استان لرستان، از دستگيري دو سارق حرفه‌اي مغازه با 7 فقره اعتراف در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "عباس نظري" گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان خرم‌آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت .
وي گفت: کارآگاهان با هماهنگي مقام قضايي در طي انجام تحقيقات گسترده و اطلاعاتي و تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به شناسايي یکی از سارقان و دستگيري وي در يك عمليات غافلگيرانه شدند.
وي در ادامه افزود: در بازجويي بعمل آمده از سارق به سرقت اموال مغازه‌داران با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب و شناسایی مغازه‌هایی که گشت های پلیس کمتر تردد دارند با شگرد بالا بردن در کرکره‌ای آن‌ها و ورود به مغازه با همدستی یک نفر دیگر اقرار نمود .
سرهنگ نظری با اشاره به اینکه همدست سارق نیز در عملیات بعدی دستگیر شده است، اظهار داشت: متهمان از افراد سابقه‌دار و تاکنون به 7 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده‌اند .
وی تصریح کرد: با تكميل پرونده متهمان براي ادامه تحقيقات در اختيار مراجع ذي‌صلاح قرار گرفتند.
رييس پليس آگاهي لرستان در پايان با بیان اینکه علت وقوع سرقت در این مغازه‌ها عدم رعایت نکات ایمنی از جمله نداشتن سیستم ایمنی بوده است، به مغازه‌داران توصیه نمود با نصب دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات ایمنی مانع سرقت اموال و داریی‌شان شوند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا