یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پلیس آگاهی استان از دستگيري کلاه‌بردار و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش یک میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «عباس نظري» گفت: در پی دریافت یک فقره شکایت از شخصی مبنی بر اینکه فردی متخلف با ترفند مبالغی را از وی کلاه‌برداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با بررسی‌های تخصصی پلیسی محرز شد فرد متخلف با دسترسی به مدارک هویتی شاکی با جعل امضاء و تنظیم قولنامه جعلی یک قطعه زمین وی را به مساحت سه هکتار به فرد دیگری فروخته است.
رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: پس از شناسایی متهم با هماهنگی مرجع قضایی وی دستگیر و در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف کرد.
سرهنگ نظری در پایان با بیان اینکه ارزش ملک مذکور یک میلیارد ریال می‌باشد گفت: با تکمیل پرونده متهم به مرجع ذیصلاح معرفی شد.
 
توقیف محموله ميلياردي قاچاق در پل‌دختر
فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف كالاي خارجي ميلياردي قاچاق در پل‌دختر خبر داد.
سردار «حاجي محمد مهديان نسب» گفت: مأموران انتظامي  پل‌دختر حين كنترل محور مواصلاتي پل‌دختر - خرم‌آباد در سه‌راهی بابازید ، به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و با هماهنگي مقام قضائي آن را توقيف كردند.
وي تصريح كرد: مأموران در بازرسي از خودرو توقيفي 35 هزار و 808 بسته لوازم‌آرایشی -  بهداشتی (صابون، شامپو و خميردندان) خارجی قاچاق فاقد مجوز گمركي را كشف و يك نفر دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اين كه محموله كشف شده از استان‌های جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود افزود: كارشناسان ارزش كالاي  کشف‌شده را يك ميليارد و 600 ميليون ريال اعلام كردند.
وي در پايان گفت: فرد خاطي با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


Discovery of smuggling and smuggling in lorestan
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا